Gå til innhold

Prøveskilt for 1 uke

alpinweiss
 Share

Anbefalte innlegg

hei,

har lyst å kjøre meg en tur me min cabrio til slekt nå denne uka.

er det mulig å få prøveskilt for 1 uke f.eks.

sier at jeg skal muligens selge den til en slektning og samtiig feriere der i et par dager.høres kasnkje litt suspekt ut,men er dette mulig.eller er det 3 dager som er max?

er takkenmlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det kan bli vanskelig å få prøveskilt ei heil veke.

Hugsar eg var innom biltrangsynet for å få prøveskilt for tre dagar, og det var berre så vidt eg fekk...

Men det kjem jo an på kor langt du skal køyre og, snakkar me f.eks. Lindesnes-Nordkapp så går det jo ei veke t/r :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er verdt 265kr.-pr. døgn hvis man skal bruke bil på treff eller lignende jeg da.

Jo, men kan jo nesten like godt kjøre uten skilt, for det er ikke lov å bruke prøvekjennemerker til slike formål. Det blir bare ikke så åpenbart at man kjører ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tyskland.org/proveskilt.htm

Ellers koster det jo 265,-/døgn, så det er jo nesten som å kjøre leiebil..

275,- pr døgn. ;) Kan du ikke leie 3dager for dit du skal å "selge" bilen så leie 3dager der for å komme hjem siden du ikke fikk solgt den der likevel? ;) Er idiotisk at en skal betale så mye for bare ansvarforsikring og ikke ha lov til å gjøre annet enn å flytte bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tut og kjør.

Hvis det sitter folk i bilen har du lov å demonstere bilen til dem(for alle passasjerene som sitter i bilen skal jo kanskje kjøpe bilen, dersom du blir stoppa :roll: ).

Blir aldri no spørsmål om det allikevel.

Var selv på påsketur på fjellet med metallprøveskilt i fjor. Gikk bare godt d :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...