Hylland Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Det var ein spøk... Det viktigeste er at man køyrer bmw, og motorvolum har ingenting å sei... Kvar sitt behov, og det skal jo stå til økonomien!!! Beklager!!! Er gla i deg for den personen du e, og ikkje ka bil du køyre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Gratulerer med ny bil,og den er langt bedre enn den du hadde tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fofo Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Det var ein spøk... Det viktigeste er at man køyrer bmw, og motorvolum har ingenting å sei... Kvar sitt behov, og det skal jo stå til økonomien!!!Beklager!!! Er gla i deg for den personen du e, og ikkje ka bil du køyre!!! hehe søtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva Pistol Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 ??småjente?? mener du sånn liten, dum berte som synes det er gøy fordi det er en bmw, men ikke skjønner stort bedre det?? for da er jeg er ingen småjente. greit, den store kunnskapen er ikke der enda, men et sted må man jo begynne, ikke sant? og når ble det her en sånn kjønnsgreie egentlig?? det var ikke meningen fra min side. jeg ville bare noen tilbakemeldinger på bilen min jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Hylland bare tuller med deg/dere. Bare vanskelig å få uttrykt ironi/spøk over nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva Pistol Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Hylland bare tuller med deg/dere. Bare vanskelig å få uttrykt ironi/spøk over nett. skjønner det da, men må jo få forsvare litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Endelige bekreftelsen på at compact er konebilen? Hehe. Men skjønner at du som er jente falt for fargen på stoffsetene Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå