rel0ad Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 altså det displayet mitt er det noen striper som har gått, ønsker å få meg ny, sikkert dyr hos BMW?? neon som har brukt? eller om jeg kan bruke fra andre bmwer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 største kjøre comp da? lr eg har den store.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 om den er stor eller ikke? hmm det aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Har den pixler eller sånn digitale streker? / Mange knapper har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 jeg skal inn med lcd skjerm så må fjerne min, har den minste så du kan få kjøpe den for en grei pris evt bytte i en 7" lcd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 er vel streker tror jeg. for det som er ødelagt er jo 2 streker langsve hele skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 jeg skal inn med lcd skjerm så må fjerne min, har den minste så du kan få kjøpe den for en grei pris evt bytte i en 7" lcd Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå