Hylland Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Service er viktig i dei aller fleste bransjer, og eg er sikker på at Sharif kunne vært MYKJE meir populært dersom dei hadde hatt skikkelig service... Trur dei kunne vorte norges største sjappe då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Jeg har vært godt fornøyd de gangene jeg har vært der. Litt lang ventetid kanskje, men i forhold til prisen var det lett verdt det. Bridgestone dekkene jeg kjøpte sist var veldig mye billigere der enn andre plasser jeg sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Service er viktig i dei aller fleste bransjer, og eg er sikker på at Sharif kunne vært MYKJE meir populært dersom dei hadde hatt skikkelig service... Trur dei kunne vorte norges største sjappe då! De er vel de som har mest omsetning i den bransjen der vil jeg tro.... Kjøpte noen felger av Sharif i fjor, da var jeg der da de åpnet og jeg synes servicen var bra. Hadde verken ringt eller sandt mail. Fant felgene jeg ville ha og så satte han de på. Klart de har har mye å gjøre når de er kø langt utenfor lokalet deres og skjønenr at de ikke får tatt telefonen når det er så hektisk, men hadde de gjort noe der slik at du fikk tilbakemelding ville de vert mye større enn de er i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå