Gå til innhold

Gatebil september

Micro_RaCeR
 Share

Anbefalte innlegg

Skal bimmers ha egen stand da??

Lurer på å melde meg på med vil gjerne stå samme flere fra Bimmers.

Kan ikke lage en liste om hvem som kommer da?

Noen som styrer med skilt og sånn. så det var det sist treff, men vet ikke hvem som styrer med det.

Håper mange kommmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skulle gjerne tatt ansvaret her, men jeg har, hvis jeg er heldig, kun anledning til å komme maks en av dagene, så da blir det litt vanskelig å holde styr på ting og tang der. Hvis en av de som har tenkt å være fredag -> søndag vil ta på seg å styre bimmers-rekka så må dere gjerne kjøre på! Jeg har en enkel banner liggende og vi kan helt sikkert få ordna slik at en av dere som skal være der kan ha skiltplater/klistremerker tilgjengelig for salg.

Har alltid eksamensperiode under både septembertreffene og mai-treffene.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var synd vil på våler å jeg. hmm,

hvordan er det å kjøre 320 på våler a?. er det kun folk som kan kjøre eller det det flere som kjører mindre motorer?

Det går veldig bra,kommer sikkert alt fra 1-8 serie + div X og Z modeller 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har 320 så er det da sikkert bare å ut på bana å lufte den! må ikke ha helt vilt med hk under panseret får å kjøre! så hvis du vil prøve bimmer'n din på bane får du mye mere kjøring på BMWCCN treff enn på Gatebil treff!

kom på våler å kjør 320'n din på bane du!! jo flere som kommer på treffet jo morsommere blir det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det å kjøre 320 på våler a?. er det kun folk som kan kjøre eller det det flere som kjører mindre motorer?

Mener du at folk med små motorer ikke kan kjøre? Det er da M-biler som sliter å holde følge med enkelte som kjører bil med færre hester enn 320 på bmwccn-treffa..

Skal man kjøre -> bmwccn, skal man titte på damer og drikke -> gatebil. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var synd vil på våler å jeg. hmm,

Det går helt strøkent.. kjørte 520'n min i fjor jeg. 129 gamle hk på 1450kg+.. Er moro selv om man ikke har mye motor.

Husk bare å bytte bremsevæske rett før treffet slik at du kommer gjennom teknisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt strøkent.. kjørte 520'n min i fjor jeg. 129 gamle hk på 1450kg+.. Er moro selv om man ikke har mye motor.

Er ikke alle som bruker en 129hk's gressklipper på 1450kg nei.... :lol:

(Ja, den er litt intern.. Ikke til å skjønne for de som ikke var på Våler i fjor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men poenget med treff er jo å ha det morro med,og lære seg bilen sin litt.Hvis du skal kjøre fortest kan du melde deg på løp.Bedre å kjøre med det man har,enn å ikke kjøre i det hele tatt..Har sett nok av de som syns dem kan kjøre og har bil til det,men ikke tør å stille opp på treff.Er jo morro som f**n med bane kjøring da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som bruker en 129hk's gressklipper på 1450kg nei.... :lol:

(Ja, den er litt intern.. Ikke til å skjønne for de som ikke var på Våler i fjor)

Haha.. jeg visste jo hva slags Schumi-forventninger folk hadde til meg, så jeg måtte liksom bare få ting ned på et forventningsløst nivå. Det er lettere å være underdog enn favoritt! :D

Menneh.. kanskje jeg kan få noen til å lage skjær til meg til neste gang jeg må skru ned forventningene litt, så kan jeg kanskje være til litt hjelp for vaktmesteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...