Joachim ///Cabriolet Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Har akkurat satt in denne enheten. Men problemet er at jeg ikke får spilt dvd plater. Finnes det noen instillinger som må til for at dette skal fungere? Har kun nederlands bruksanvisning, og er ikke akkurat stødig på nederlandsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Kan du ikke Nederlandsk altså? Men når du sier at du ikke får spilt dvd plater, er det hele tiden? Eller får du spilt når du står stille og ikke når du kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Har du satt håndbrek ledningen til jord? Er endel menyer som er skjult om den ikke er koblet til håndbrekket eller jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Å det er den lysegrønne ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 bruksanvisninger på andre språk på pioneer sine hjemmesider husk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Kan du ikke Nederlandsk altså? Men når du sier at du ikke får spilt dvd plater, er det hele tiden? Eller får du spilt når du står stille og ikke når du kjører? Dette skjer hele tiden. Om jeg står stille eller kjører. Jeg får frem en rød runding med en rød strek over. Nautilus Skrevet: Har du satt håndbrek ledningen til jord? Er endel menyer som er skjult om den ikke er koblet til håndbrekket eller jord. Ja, dette er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Okai. Jeg tenkte på akkurat det samme som Nautilus gjorde.. Så da vet jeg ikke.. Kanskje det går ann og finne fran bruksanvisning på engelsk på nettet? Eller det er jo flere her på forumet så har slike spillere, kanskje dem kan hjelpe. Hmm.. Fant noe men.. http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/RegistrInstrMan.nsf/search?openform&Modelnr=AVIC-X1R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Jeg lastet ned den norske versjonen, og så fort i mellom den. Fant bare ett sted der det stod noe om den advarselen du får.. ; Symptom: "Displayet viser *tegnet ditt*, og det er ikke mulig og bruke enheten" Årsak: "Handlingen er forbudt for platen" og "Handlingen er ikke kompitabel med organiseringen på platen" Tiltak: "Denne handlingen er ikke mulig." (hmm..) Kanskje det rett og slett er noe feil med den dvd`n du har prøvd? Hva med kanskje og prøve en annen? EDIT! Fant også denne.. ; "Det er ikke mulig og spille andre DVD-ROM-plater enn Pioneer DVD-kartplater eller DVD-RAM-plater." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Takk for hjelpa kom til og trykke på resume i stad og da starta filmen. Skulle tro at det gikk ann og bruke touchpanelet på ikonene, men det finnes kanskje noen instillinger til det.. Fikk hvertfall svar på at den leste av dvd plata mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Fint at det løste seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå