hnrik Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Selger min trofaste venn. http://www3.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1189754 Ring for nærmere info:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 DEn er nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Aprilia er dessidert det beste kjøpet man gjør på en 125ccm !! Eneste som ryker på en aprilia er speedometer-vaieren eller speedo-drevet! Hadde en 2001 modell da jeg var ung! snakker om sykkel. trimmet den til 32hk. Noe av det hissigste jeg har kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Aprilia er dessidert det beste kjøpet man gjør på en 125ccm !! Eneste som ryker på en aprilia er speedometer-vaieren eller speedo-drevet! Hadde en 2001 modell da jeg var ung! snakker om sykkel. trimmet den til 32hk. Noe av det hissigste jeg har kjørt. Det er jeg heller uenig i Beste kjøpet du kan gjøre som 16 åring er å kjøpe en cagiva mito, (den trenger ikke trimmes, fordi mange av de kommer orginalt med større effekt) Jeg har hatt nsr, kjørt masse aprillia, og hatt en cagiva, og cagiva er dessidert det beste du kan ha sorry OT henrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50turbo Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 og 32hk noe av det hissigste du har kjørt.hmmm.. da har ikke du kjørt mye sykker forstår jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 hehe ja det i tilegg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnrik Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Aprilia er jo den sykkelen som er desidert best å kjøre. Jeg har kjørt nsr og mito men ingen av de er så gode å kjøre som aprilian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Aprilia er jo den sykkelen som er desidert best å kjøre.Jeg har kjørt nsr og mito men ingen av de er så gode å kjøre som aprilian. du har ikke kjørt cagiva:P haha. men samme... skal ikke ødelegge salgstråden din henrik:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hnrik Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 jeg har kjørt cagiva jo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 nice sykkel. har makan sjøl Den der skal du klare å samle inn vertfall 40k for..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 og 32hk noe av det hissigste du har kjørt.hmmm..da har ikke du kjørt mye sykker forstår jeg. SOM *16åring* får du ikke kjørt noe stort større, din analfabete klebb. Og 32hk på 115kg er rått! Cagiva Mito er oppskrytt! Hvor får dere delene ifra? Er det verdt og skal ha en sånn sykkel som må stå i ro 1mnd for å vente på deler ifra utlandet? LOL-dictionary: * En sykkel, flere sykler. (Merk deg, én k i flertall) Lykkte til meg salget. Aprilian din ser strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 og 32hk noe av det hissigste du har kjørt.hmmm..da har ikke du kjørt mye sykker forstår jeg. Cagiva Mito er oppskrytt! Hvor får dere delene ifra? Er det verdt og skal ha en sånn sykkel som må stå i ro 1mnd for å vente på deler ifra utlandet? Lykkte til meg salget. Aprilian din ser strøken ut Tror ikke du skal begynne å snakke om ting du ikke vet noe om her... har du hatt cagiva? NEI. du har HØRT ting. Men jeg har vel vært den "heldige" jeg da som har hatt sykkelen i 1.5 år der INGEN ting røyk, og ALT fungerte som det skulle, og det merker du att alt gjør når du har hatt CAGIVAEN oppe i 175! Men jaja man kan ha egne oppfatninger og meninger om ting, men å komme her å sitte å si man må vente på deler og alt mulig piss er det dummeste du kan si. For man fikk faktisk MYE bedre service der man kjøpte cagivaen, enn når man må venter på alle de andre som selger honda og aprillia sykler som alle har og dermed blir man ført opp nederst på lista og DAA venter man 1 mnd ja men for å ikke ødelegge mer av salgstråden til henrik her så kan du godt ta det videre på PM hvis du har mer å si om det du har hørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 NSR, MITO og APRILIA er jo bare 125cc... Må litt opp i størrelse før ein snakke speed!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 mito kommer med 34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg