-taufic- Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 BMW e36 1992 (sent reg 91 mod) frontfanger, bakfanger, spoiler. front å bak er orginale, vingen er fra Hella elr noe. fontfangeren må nok sprarkles litt å lakkeres da den har fått litt bank av meg. bakfanger er intakt å helt fin. første mann til mølla her.......bare de nevnte delene selges farge er lagune grønn 266 et elr annet....det går ganske billigt!!!!bare gi bud på diverse delene så skal det vuderes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 pris ca? kan du sende bilde på mail kjenner en som trenger.. mail adr er bmwe36@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 pris ca? kan du sende bilde på mail kjenner en som trenger.. mail adr er bmwe36@online.no ja så fort løpende jeg får tak i kamera...kansje senere i dag er mail det samme som hotmail at jeg kan legge deg til på msn tenkte jeg?:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Klare du å sende et bilde av frontfangeren i kveld til meg? Trenger en til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Har du bilder av spoilerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå