Gå til innhold

Plass bak dørtrekk i E36?

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å montere høyttalere i dørtrekket på min E36.

Har hørt alt om hvilket helvete det er å demontere dørtrekkene, men dette er den eneste måten jeg kan få plass til høyttalerne på.

Jeg har aldri demontert et dørtrekk før, så det jeg lurer på er om det er nok plass til elementet bak der. Regner med at det er begrenset plass og at det kansje blir nødvendig å bygge ut, tenkter da på 22mm spon eller noe.

Det er sikkert noen her som har demontert dørtrekk i E36 før som kan antyde ca dybde inni der.

Plasseringen blir nederst, bakerst på dørtrekket. Like bak oppbevaringshylla. Elenentet bygger ca 8 cm. Med en adapterring av 22 spon vil det bygge ca 6 cm innover i døra.

Vil det gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger å montere høyttalere i dørtrekket på min E36.

Har hørt alt om hvilket helvete det er å demontere dørtrekkene, men dette er den eneste måten jeg kan få plass til høyttalerne på.

Jeg har aldri demontert et dørtrekk før, så det jeg lurer på er om det er nok plass til elementet bak der. Regner med at det er begrenset plass og at det kansje blir nødvendig å bygge ut, tenkter da på 22mm spon eller noe.

Det er sikkert noen her som har demontert dørtrekk i E36 før som kan antyde ca dybde inni der.

Plasseringen blir nederst, bakerst på dørtrekket. Like bak oppbevaringshylla. Elenentet bygger ca 8 cm. Med en adapterring av 22 spon vil det bygge ca 6 cm innover i døra.

Hvorfor plassere høyttaleren helt bakerst på dørtrekket? Da vil jo all lyden komme bak seteryggen ved gulvet. :?

Vil det gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...