mbrothe Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Jeg planlegger å montere høyttalere i dørtrekket på min E36. Har hørt alt om hvilket helvete det er å demontere dørtrekkene, men dette er den eneste måten jeg kan få plass til høyttalerne på. Jeg har aldri demontert et dørtrekk før, så det jeg lurer på er om det er nok plass til elementet bak der. Regner med at det er begrenset plass og at det kansje blir nødvendig å bygge ut, tenkter da på 22mm spon eller noe. Det er sikkert noen her som har demontert dørtrekk i E36 før som kan antyde ca dybde inni der. Plasseringen blir nederst, bakerst på dørtrekket. Like bak oppbevaringshylla. Elenentet bygger ca 8 cm. Med en adapterring av 22 spon vil det bygge ca 6 cm innover i døra. Vil det gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 du får jo kjøpe hele dørsider til e36 som er tilpasset for et eller to 6,5" element. kanskje det er et alternativ? kan prøve å finne link visst det er interessangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 det virket meget interessant, ja takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Er ikke så vansklig å finne linken... Ligger på siden her det -----> Transmedia.no Men fy så stygge dem er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 se der var linken ja såg litt bedre etter nå og de var ikke så fine nei er vel kanskje bare den nederste delen av dørpanelet som følger med, og ikke hele dørsia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Jeg planlegger å montere høyttalere i dørtrekket på min E36.Har hørt alt om hvilket helvete det er å demontere dørtrekkene, men dette er den eneste måten jeg kan få plass til høyttalerne på. Jeg har aldri demontert et dørtrekk før, så det jeg lurer på er om det er nok plass til elementet bak der. Regner med at det er begrenset plass og at det kansje blir nødvendig å bygge ut, tenkter da på 22mm spon eller noe. Det er sikkert noen her som har demontert dørtrekk i E36 før som kan antyde ca dybde inni der. Plasseringen blir nederst, bakerst på dørtrekket. Like bak oppbevaringshylla. Elenentet bygger ca 8 cm. Med en adapterring av 22 spon vil det bygge ca 6 cm innover i døra. Hvorfor plassere høyttaleren helt bakerst på dørtrekket? Da vil jo all lyden komme bak seteryggen ved gulvet. Vil det gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Men fy så stygge dem er! Ikke bare er de stygge, jævli dyre er de også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå