arne Skrevet August 12, 2006 Skrevet August 12, 2006 Ja man lærer av sånt som dette! Husk å smøre alle boltene og ringen på felgen med kopperfett før man setter de på, så løsner de så greit som bare det. Jeg runda mine bolter også, sveiste da på ett 3m rør på og hoppa på det? Da løsnet det
Anderslien Skrevet August 12, 2006 Forfatter Skrevet August 12, 2006 Ja man lærer av sånt som dette! Husk å smøre alle boltene og ringen på felgen med kopperfett før man setter de på, så løsner de så greit som bare det.Jeg runda mine bolter også, sveiste da på ett 3m rør på og hoppa på det? Da løsnet det Ja, jeg har smørt inn alle boltene med fett. Ikke i ringen på felgen da, men var ikke noe problem å få av felgen etter jeg hadde fått av alle hjulboltene, så det trengs ikke uansett.
Lien Skrevet August 12, 2006 Skrevet August 12, 2006 virker som hele familien må spise litt mer julegrøt da;) heheh Eyy! Jeg har spist julegroeten min og jeg kan skrive under paa at de hjulboltene sitter (eller satt blir det vell).. Er jeg som er broren hans da
Anderslien Skrevet August 12, 2006 Forfatter Skrevet August 12, 2006 virker som hele familien må spise litt mer julegrøt da;) heheh Eyy! Jeg har spist julegroeten min og jeg kan skrive under paa at de hjulboltene sitter (eller satt blir det vell).. Er jeg som er broren hans da Uff... Sitter på bimmers nedi syden. Lite å gjøre?
Bare_egil Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 hmm, men hvis du ikke fikk dem opp så har du vel ikke spist nok
Lilla Coupe Skrevet August 14, 2006 Skrevet August 14, 2006 Det e utrolig hvor mye oppmerksomhet noen hjul bolter kan få he he Bra de kom løs da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå