-AmunD- Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Får mekke en sånn tråd jeg også! Bilen er en 93 mod 320i sedan. Er ikke akkurat tidenes fineste bil nå, men prøver å få den litt finere Driv å tar no rust nå, nok av det. Siden jeg kjøpte bilen har jeg gjort litt småting, mista lappen også Tatt rust, bytta ene framskjermen, skal byte bakluka og høyre dør bak snart. - Nye baklykter - Nye blinklys foran (misfornøyd) - Lyktesenkere - M3 felger (2000,- med ok dekk) Bestilte meg turbo, manifoild, intercooler, pakninger, slanger og rør. Så se om jeg får bestilt meg diverse andre nødvendige ting etterhvert. Senking kommer etterhvert også. Da jeg henta den. Felger Litt kantkjørte, men ok til den prisen Rust på bakluka Begynt å ta rust ene sida Rust andre sida, bytte skjerm og grunning av den. Baklykter Det er nå en begynnelse Så får vi se hva penger å tida hjelper til med!
Mirakulix Skrevet August 8, 2006 Skrevet August 8, 2006 Hva er det røde du legger der det er rust? Hva heter det og hvor er det å få kjøpt ? albertCn
Kenny_ Skrevet August 9, 2006 Skrevet August 9, 2006 Ser ut som det kan bli veldig bra dette. Nå har jo du god tid å få det gjordt siden lappen røk Men hvor mye hk/Nm regner du med å få ut av å sette turbo på en 320? Lurer litt siden jeg har den samme motoren.
-AmunD- Skrevet August 9, 2006 Forfatter Skrevet August 9, 2006 Mirakulix : Det røde er no zink saker (husker ikke navnet i farta) men tviler på at du får kjøpt det nå, ryktes ulovelig å selge........ Kenny_ : Er litt usikker, skal ikke dra så alt for mye hester til og begynne med. Men 200+ iallfall.
-AmunD- Skrevet August 11, 2006 Forfatter Skrevet August 11, 2006 Nå skal jeg ut å begynne å montere turbo. se om det blir no bilder etter hvert
wolfie^ Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 fett prosjekt, du som bor på biri en stand? mener å ha sett den der:p
vid@r Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 Jeg har sprayet et slikt rødbrunt stoff der jeg har sandblåst på e28'n, det het Glasurit Korrotionsschutz. Bra saker det. Syregrunning er også bra saker.
Mirakulix Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 Jeg ville tatt av lista på bagasjelokket. Er garantert 4 plasser med rust der
-AmunD- Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 Mirakulix : Den har vært av Var ett par små rust flekker bak der også, ser ikke de på grunn av lista..... Har planer om å skifte hele bakluka, mye rust på innsiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå