318iAT Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Noen som kjenner til denne ?? Skal å se på den på Fredag, hadde vært greit med litt forhånds informasjon om det var tilgjengelig. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... 867#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Hei. Eg kjenner til bilen. Kva vil du veta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 OT: Gutta som er oppe tidlig, eventuelt sent i seng... Så pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Eg ska ta ein tlf til gamle eigaren. Kjem med svar ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Er vel denne som står i Vik i Sogn?? Kjenner til eier, men desverre ikke så mye til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Den står i Vik i sogn ja. Kjenner 2 som har vert eigarar av den. Kjenner ikkje noverandes eigar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Eg ska ta ein tlf til gamle eigaren. Kjem med svar ikveld. Flott takk skal du ha alle nyheter hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå