høbba Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Selger front leppe (den lille fine), bad-look øyelokk og skinn trekk til e 30! Hadde en e 30 i en månded og kjøpte en del ting, men solgte den da jeg fikk et svimmlende bud.. men sitter som sagt igjen med dette, da den nye eieren ville ha den helt original. Pris samlet 4000 Skinn trekket koster 3500 (da jeg kjøptre det i forrige månded) Ellers selger jeg det sepperat: skinn trekk (komplett) 2000,- bad look og front 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlo Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Hva er skinntrekket til? Hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 er det bare skinntrekk til frontseter? sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 bilder av front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå