336mik Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Hvis de først skal stjele en m3,så passer de vel sikkert på å rive ut bombrikken,hvis de skal passere en bom. Vet fatter`n hadde innbrudd i bilen sin i Oslo,og da hadde de registrert at den hadde passert bomringen ca 6 mnd etter innbruddet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Maze: ja,stemmer det. hehe. Alltid vært betatt av amiga. Skal se om jeg får lagt ut bilde av intrumentpanelet fra bilen,tilfelle noen blir tilbudt å kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Skjønner ikke hvorfor folk skal stjæle Er jo leit, tørr nestn ikke gå fra biln min<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 hvorfor er det så viktig om han hadde bombrikke eller ikke? når min bil ble stjålet så fikk jeg flere bøter fra bomringen. det var i bomringens første år her og ble masse tull ut av det. måtte ned personlig med anmeldelsen av tyveriet og fikk under tvil slippe bøtene. ikke fikk jeg se bildene og politiet hadde ikke kapasitet til det heller. vedkommende tyv ble tatt mens han skrudde deler av bilen og saken ble henlagt pga bevisets stilling. eneste man må håpe på er at noen her ser bilen,melder ifra og eventuelt følger etter til lovens lange,trege arm når fram. forsikring er også fint,men med sånne biler som denne M3`en så taper man uansett på et tyveri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 hvorfor er det så viktig om han hadde bombrikke eller ikke? når min bil ble stjålet så fikk jeg flere bøter fra bomringen. det var i bomringens første år her og ble masse tull ut av det. måtte ned personlig med anmeldelsen av tyveriet og fikk under tvil slippe bøtene. ikke fikk jeg se bildene og politiet hadde ikke kapasitet til det heller. vedkommende tyv ble tatt mens han skrudde deler av bilen og saken ble henlagt pga bevisets stilling. eneste man må håpe på er at noen her ser bilen,melder ifra og eventuelt følger etter til lovens lange,trege arm når fram. forsikring er også fint,men med sånne biler som denne M3`en så taper man uansett på et tyveri. Bombrikka kan fort si oss noe om bilen er i trafikk eller ikke, og i mange tilfeller kan den gi et kjøremønster som er noenlunde forutsigbart. I tilfellet med Joar'n her på forumet, så var det mye takket være bombrikka at vi kunne finne et mønster å søke utifra når bilen først ble observert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 så autopass utgir opplysninger nå for tiden da? må i tilfelle være passe teit tyv hvis han da fortsatt har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Burde kansje hatt egen link til biler stjålet her på forumet? Denne burde da kun innholdt stjålet/ kommet til rette. Burde vært en måte slik at enn kunne skrive ut og ta med seg i bilen. Vel dette var bare noen tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Burde kansje hatt egen link til biler stjålet her på forumet? Denne burde da kun innholdt stjålet/ kommet til rette. Burde vært en måte slik at enn kunne skrive ut og ta med seg i bilen. Vel dette var bare noen tanker. Ingen dum idè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Burde kansje hatt egen link til biler stjålet her på forumet? Denne burde da kun innholdt stjålet/ kommet til rette. Burde vært en måte slik at enn kunne skrive ut og ta med seg i bilen. Vel dette var bare noen tanker. Vi er noen skritt foran deg. Jeg og Gunnar jobber med å få til en oversikt, men det krever litt programmering. Vi får prøve oss litt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Fikk tlf om at det blei observert en svart e30 m3 ved elkjøp retning oslo i høy fart i går ved ca 5 tia på dagen. Noen som kjenner til denne? Noen som var ute å kjørte med en sånn en i går? Mente det var en F i reg nr. Lurer på om det kan være min???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Fikk tlf om at det blei observert en svart e30 m3 ved elkjøp retning oslo i høy fart i går ved ca 5 tia på dagen. Noen som kjenner til denne? Noen som var ute å kjørte med en sånn en i går? Mente det var en F i reg nr. Lurer på om det kan være min???? Da er det håp for bilen hvertfall. Den er i trafikk og beveger seg i nærområdet. Bare skriv ned tid og sted på alt som kommer inn og se om det danner seg et mønster. Og hvis det skjer noe: I'm in! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå