Tomcom2 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Da var felgene komt på så jeg tenkte jeg skulle slenge ut litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Sort netting i fronten og nye baklykter (røde/hvite) hadde gjort mye med bilen. Kanskje fått fjernet antennen bak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 liker bilen din men få på sort eller hvit netting i fangeren din, og siden du har styling forann vil jeg foreslå styling på sidene og bak også så blir det superb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Meget pen bil. Svart netting og shadow line hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcom2 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Ja jeg har akkurat fått tilbake fangeren fra lakk Hadde et lite "sladde" uhel så nettingen blir svart snart pluss jeg har sider og bakfanger på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå