Stian333 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Er en "pinne" som jeg drar mot meg, men jeg får ikke justert ratt. Sitter bom fast selv om jeg drar den pinnen mot meg. Er det bare jeg som har får lav iq til å få det til...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 skal gå ann å justere rattet på e34 ja, men det er kun justering inn/ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 hmm ja det var ikke mye. kanskje ett par mm inn og ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 min flytter seg hvertfall 10 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Skal trene litt først, så kan jeg se om jeg får den lengre ut og inn:) hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Er akkurat slik til meg også.. Rikker seg ikke en millimeter i noen retninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Sitter en STOR mutter nede på rattaksel som strammer rattaksel-hylsen over splines... Man Justerer denne for å unngå rakklingen som kan forekomme på E34. Går selvfølgelig an å løsne litt på denne så man får justert rattet ut og inn. Denne mutteren ser man med en gang man har tatt av dekslet som sitter under dahbord/rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 skal gå ann å justere rattet på e34 ja, men det er kun justering inn/ut! Gjelder dette alle modeller av E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 skal gå ann å justere rattet på e34 ja, men det er kun justering inn/ut! Gjelder dette alle modeller av E34? Ja. Har enda ikkje sett ein E34 uten dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Noen har også høydejustering, men det var ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Har faktisk samme problem med rattet i min e34.. Får bare flyttet det et par mm inn eller ut.. Ser ut som om dette er et vanlig problem, noen som har funnet en løsning på det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 dette problemet hadde jeg på min og..løsningen ble: bruke litt muskler... nå funker mitt helt fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 mitt også funker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Det er nok mutteren på rattstammen som er strammet for hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå