Mikaelft Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Hep. Har kjøpt meg elektriske M3 speil fra www.autoshineshop.no Men fra speila er det 3 ledninger, og det kommer 4 ledninger fra "bilen". Hva skal på hva? Jeg har koble og styrt mye selv nå, får de bare til å gå til høyre og venstre, eller jeg får de opp og ned, men de fungerer ikke sammens. Tips? Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Nå har jeg koblet de 3 ledningene på batteri, da får jeg den høyre og venstre, opp og ned (bare snu ledningene så strømmen går andre veien) Så det er tydelig at dette speilet ikke er kompitabelt med BMW sin justeringsknapp. Trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Ja, dette kunne jeg (og forumet) fortalt deg på forhånd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8118 Jeg kjøpte mine fra USA, men vil anta det er de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Såg den posten der ja, men fant liksom ingen konklusjon til slutt. Jaja, man får vel mekke om litt på den bryteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 er vel sort hvit og blå ledninger?? sort = jord hvit=gult blinlys blå=blått blinklys du kan ikke koble blå og hvit inn på + ..da vil ingen av ledlysa fungere. med andre ord skal du bruke sort på jord og hvit på + slik var det ivertfall på mine m3 speil.. edit: hm..leste litt fort kansje... dette er for manuelle m3 speil med blinklys på sida.. kansje ikke det du var ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Nei jeg har nok ikke manualle m3 speil med blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå