JonH Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 10k i året av IF. Men har berre skilt i 6 månader, ergo 5k. Står på mor mi med 75% bonus.Edit: Har kjøyrelengde på 6000km eg og, men har kun kjøyrt 3000km på 2 år.. Høres dyrt ut. Jeg betaler 5700 i året for delkasko med 8000 km. 22år og 40% bonus. Reknar med du har fast tak og du? Hehe, har nok det ja. Men jeg sjekket hvor mye cab ville kostet å forsikre, det kom faktisk billigere ut enn vanlig m3. Dette er hos Gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Hmm. Da må eg sjekka opp i det. Betalte 12k for min E-30 320 cab av Gjensidige. 12000km og 75% der og. Av If har eg og førar under 25år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Hmm. Da må eg sjekka opp i det. Betalte 12k for min E-30 320 cab av Gjensidige. 12000km og 75% der og. Av If har eg og førar under 25år. Hmm. Jeg hadde en 88 320 cab. Den kom på 4700 med 40%. Det var delkasko og 8000km det også. Har hørt og erfart selv at Gjensidige skal være billigst på BMW med litt motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Reknar med det er kaskoen som dreg prisar her.. Jaja, men skal sjekka opp med gjensidige igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Avskilter du bilen din om vinteren Stian? eller går det ann å stoppe/fryse forsikringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 for å komme tilbake til tema.. virkelig synd at den er stjelt håper den dukker opp før den står på en låve et eller annet sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Avskilter du bilen din om vinteren Stian? eller går det ann å stoppe/fryse forsikringa? Om vinteren, sender du/leverer inn skiltene, og går ned til brann/tyveri forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 tilbake til tema : Har du bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Fikk opplyst av en kompis at politiet så en audi a4 mørk/svart på kjelsås i natt(lachmannsvei). Stod visst i aftenposten i dag. Kanskje det er rellevant til at 36 m3n blei stjælt? kanskje tilogmed min e30 m3??? Prøvde visst gjøre innbrudd i bil,men stakk av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 For mange kjeltringer! Det er helt sikkert! att ikke folk skjønner forskjell på mitt og ditt!Er bilen original? Håper den blir funnet igjenn og at den ikke står i deler på en låve..... Har selv e36 M3 ombygd, og jeg har sikra meg med startsperre, alarm, og sattelittovervåkning av bilen. Ett genialt system som gjør att Falck sporer opp bilen på kort tid. Dette er noe alle med M3 osv bør ha. Spesiellt de som er ombygd og forsikret som noe annet! bilen er original ja.. sto låst i garasje med startsperre... har satelittovervåkning, men de fant ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Er det mulig at dei ikkje finner bilen din dersom det er satelittovervåkning på den??? Har dei øydelagt den då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 For mange kjeltringer! Det er helt sikkert! att ikke folk skjønner forskjell på mitt og ditt!Er bilen original? Håper den blir funnet igjenn og at den ikke står i deler på en låve..... Har selv e36 M3 ombygd, og jeg har sikra meg med startsperre, alarm, og sattelittovervåkning av bilen. Ett genialt system som gjør att Falck sporer opp bilen på kort tid. Dette er noe alle med M3 osv bør ha. Spesiellt de som er ombygd og forsikret som noe annet! bilen er original ja.. sto låst i garasje med startsperre... har satelittovervåkning, men de fant ingenting.. Heh, hva er da vitsen med satelittovervåkning har de litt peiling de som har tatt bilen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Er nok noen med peiling som har tatt den ja, kanskje de har funnet den og kobla den ut. Eventuelt at bilen bare har blitt kjørt rett inn i en lastebil med ståltak og stålvegger.. da tror jeg ikke Guard Systems kommer særlig langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 10k i året av IF. Men har berre skilt i 6 månader, ergo 5k. Står på mor mi med 75% bonus.Edit: Har kjøyrelengde på 6000km eg og, men har kun kjøyrt 3000km på 2 år.. Høres dyrt ut. Jeg betaler 5700 i året for delkasko med 8000 km. 22år og 40% bonus. Reknar med du har fast tak og du? gjensidige forsikra min e36 m3 cab for 4600 delkasko med 12000km årlig og 50%bonus! da er jeg fornøyd, har delkasko om vinteren og kasko om sommeren jeg, kasko kommer på drøyt 14000 årlig! betaler reelt 10000 i året! og dere som plukker av skilta om vinteren: er ikke dette høl i huet? man har vel ikke forsikring på en avskilta bil?? til dere som har fått frastjelt barna deres: kondolerer, men håper dere finner de igjen uskadet! skulle vært skuddpremie på sånne folk! må vel følge med min litt og nå da, ettersom den står parkert ikke så langt i fra der deres ble stjålet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 10k i året av IF. Men har berre skilt i 6 månader, ergo 5k. Står på mor mi med 75% bonus.Edit: Har kjøyrelengde på 6000km eg og, men har kun kjøyrt 3000km på 2 år.. Høres dyrt ut. Jeg betaler 5700 i året for delkasko med 8000 km. 22år og 40% bonus. Reknar med du har fast tak og du? gjensidige forsikra min e36 m3 cab for 4600 delkasko med 12000km årlig og 50%bonus! da er jeg fornøyd, har delkasko om vinteren og kasko om sommeren jeg, kasko kommer på drøyt 14000 årlig! betaler reelt 10000 i året! og dere som plukker av skilta om vinteren: er ikke dette høl i huet? man har vel ikke forsikring på en avskilta bil?? til dere som har fått frastjelt barna deres: kondolerer, men håper dere finner de igjen uskadet! skulle vært skuddpremie på sånne folk! må vel følge med min litt og nå da, ettersom den står parkert ikke så langt i fra der deres ble stjålet! Jeg avskilter bilen og endrer status til delkasko uten kjørelengde. Trenger ikke å ha skilter for å få det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå