Gå til innhold

Koed bremsekit eller andre til E34?


C0bra
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter å ser litt på bremsekittene koed.dk har til E34 520..

Noen som vet om de er mulige å få godkjent i norge? Bruker bakbremsene de vanlige skoene til håndbrekk?

Noen andre bra bremsekitt til E34? Vil at driten skal kunne bli godkjent.. Og syntes over 9k pr calipper for M5 4pot calippere er for dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke få tak i brukte e34 m5 bremser? eller 750 eller 840 eller 850?? mange som har store bremser..... :wink:

Sjelden jeg finne brukt, men ser etter litt:) Men vil helst ha nye deler :wink: Er så kjekt å sette på nye deler på bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen får tak i 850CSI bremser. Spørte om pris på dette, det kom på 6000kr for 2 stk kalippere, 2 stk skiver og 4stk klosser, Dette er helt nytt, og er bolt on på e34. Eneste bakdelen er at du ikke kan bruke mindre en 16" felger da kalipperene er for store.

Dette er deffinitivt mest bremsekraft du kan få bolt on på e34, dessuten syns jeg ikke prisen var så ille heller.

Bak klarer du deg fint med f.eks M5 eller 540 bremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen får tak i 850CSI bremser. Spørte om pris på dette, det kom på 6000kr for 2 stk kalippere, 2 stk skiver og 4stk klosser, Dette er helt nytt, og er bolt on på e34. Eneste bakdelen er at du ikke kan bruke mindre en 16" felger da kalipperene er for store.

Dette er deffinitivt mest bremsekraft du kan få bolt on på e34, dessuten syns jeg ikke prisen var så ille heller.

Bak klarer du deg fint med f.eks M5 eller 540 bremser.

Hmmz, hørtes merkelig ut:S Jobber på mekonomen verksted selv, å har fått de til å sjekk til meg. Da var det heftigste vi hadde bremsene til M5 3.6L... Men må sjekke det i morgen :D Får jo god rabatt også der :D:D

Kjører på 18" så det er ikke noe problem, bak tenkte jeg på 540 bremser ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å finne 850CSI deler på mekonomen ja:S Har stresset med det i hele dag. Har kommet frem til at de kan levere kalippere:D Billig;) Men at de kun har 1kalipper(husker ikke om det var v.s eller h.s) og at den andre har hovedlageret hatt i bestilling i over 1 år fra produsent uten å få noe:S

EBC yellowstuff klosser klarer de også å finne:D Men ikke 345mm skiver:(

Så, noen andre plasser de selger kalippere til litt billigere pris enn gsbildelers 9500? Samme om det er utlandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg handlet meg nye bremser i dag.

Det ble calippere fra M5 3.6L foran og bak. EBC turbogroove skiver(315*28 og 300*20) og EBC yellowstuff klosser.

Til opplysning til andre så tror jeg normal pris er ca 15000kr for dette, men det er da uten klaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...