Arild G. Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Og noen som vet hvor jeg får kjøpt en lik på nettet?Har sett noen på bilstereo.no fra pyle.. men vet ikke om de passer like godt http://www.bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1178 f.eks? Takk for raske svar Trenger den nå slik at jeg får satt den i samtidig som jeg monterer anlegg jeg har jo til salgs http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27325&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 hva med all check kontroll opplegget som egentlig skal stå der? hva gjør dere med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 hva med all check kontroll opplegget som egentlig skal stå der? hva gjør dere med det? man skal bygge stero etter bil ikke bil etter stero d er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 6, 2006 Forfatter Share Skrevet September 6, 2006 hva med all check kontroll opplegget som egentlig skal stå der? hva gjør dere med det? E36'en som jeg hadde så var det bare en hylle og en analog klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 hva med all check kontroll opplegget som egentlig skal stå der? hva gjør dere med det? Har sett at noen har plassert den i midten av forsetene (under armlenet viss du har det). Finner det selvsagt ikke igjen i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 skjønner...går sikkert det ja! armlenet vil jo også beskytte det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Da jeg hadde dette systemet i min bil flyttet jeg kjørekomputeren opp dit cd spilleren sitter orginalt. cd spiller monterte jeg under hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hei, bra guide du har der. Lurte på hvilken størrelse det var på sjermen du har montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 skjermen er 7" og den er solgt, så jeg har ikke mulighet til å ta nøyaktige mål desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ok. Hvor var det du kjøpte sjermen din? Og hva måtte du gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 jækla bra det koblings skjemaet... trengte det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ok.Hvor var det du kjøpte sjermen din? Og hva måtte du gi for den? Kjøpte skjermen og dvd spillern på ei lokal radio&tv sjappe i molde. kosta ca 4000,- nytt tilsammen. vet ikke hva bare skjermen koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 men kan man bare koble av check greiern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 bare å skru ut det tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå