Odde Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Men hvordan er det egentlig å se på skjermen når den sitter så lavt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hvor tar du strøm til dvd spilleren og sjermen fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Veldig bra DIY! Fikk lyst å montere skjerm selv! Men hvis jeg skulle gjøre det ville jeg tenkt langriktig og bygd med tanke på videre utbygging... hva mer enn dvd ville jeg kunne koble til en slik skjerm? Navigasjon? PC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Veldig bra DIY! Fikk lyst å montere skjerm selv! Men hvis jeg skulle gjøre det ville jeg tenkt langriktig og bygd med tanke på videre utbygging... hva mer enn dvd ville jeg kunne koble til en slik skjerm? Navigasjon? PC? For mer info om PC i bil sjekk her: http://www.carputer.no . Skal du lage deg en carputer kan det imidlertid være lurt med touch-screen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 Skal man bruke en pc, så kjøper man seg en nydelig Lilliput 7" touch. Jeg har selv kjøpt selve carputeren, og venter nu på å kjøpe selve skjermen. Skal da ha carputer med fullt entertainment system i bilen. Blir snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Noen som har en formening om å montere sjerm og dvd som her i DIY eller å sette inn en in-dash enhet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Hadde jeg vært deg, hadde jeg satt in en in-dash spiller med skjerm. Har hatt skjerm innfelt i midtkonsollen før, greit det egentlig, ser jo pent ut og slik.. Men da må du sette dvd spilleren i hanskerommet. Jeg måtte skjære i hanskerommet for å få denne til å passe. -Blir mye ekstra pes med "midtkonsollversjonen" siden det blir mye mer kabling osv, men det er jo ikke vanskelig. Men her er det jo penger som er den evt. hindringen mot å kjøpe "in-dash" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Noen som har bilde av en E-36 med in-dash skjerm? Slik at en kan sammenlikne mot den innfelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Noen som vet om man får noe navigasjon, som passer inne der ?? Ikke carputer, men kun GPS lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Noen som har bilde av en E-36 med in-dash skjerm? Slik at en kan sammenlikne mot den innfelte. Sjekk http://www.bilforumet.net/showpost.php? ... stcount=54 Indash skjermen min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hewitt Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Tar dette spørsmålet her selv om jeg trekker opp en litt gammel tråd, så slipper jeg å lage et helt nytt emne bare for dette spørsmålet: Har tenkt å gjøre dette som guiden viser (nydelig guide, btw) og tenkte jeg like gjerne kunne bruke skjermen/spilleren som trådstarter har brukt i guiden, så vet jeg at alt passer og funker osv. Men jeg har ett spørsmål: Har det noe å si om jeg kjøper fra USA? Vil det være noe annerledes som ikke fungerer i en europeisk bil på et eller annet vis? Spilleren og skjermen støtter både PAL og NTSC så det er i orden, men er det noen andre tekniske greier som hindrer meg i å importere skjerm og spiller fra USA? Har funnet skjermen og spilleren til under 1000,- til sammen fra Statene, er jo et varp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 1, 2007 Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det bør ikke by på noen problemer, det eneste jeg ville tenkt litt på var at DVD-spilleren må være sonefri(?) Er i statene for øyeblikket, kan du fortelle meg hvilken sjappe som du fant dette på til 1000? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 vet dette er en gammel tråd men sliter litt med monteringa..:S åssen setter man inn skjermen? blir jo en glipe på toppen av skjermen.. noen som vet hva jeg kan gjøre med det? lage en ramme eller noe sånt kansje? når jeg kjøpte den så sa de at det var en ny modell av skjermen for den andre var gått ut av produksjon.. men den var vist helt lik.. og strøm kablen til dvd spilleren.. hvor får jeg tak iden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 har du fått med sånn infellingsramme når du kjøpte skjermen da? (slik som vises på bilde nr 4 og 5 i første inlegget) jeg fikk med to forskjellige rammer når jeg kjøpte skjerm, og den ene passet ganske perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 tror det.. skjermen sto i en som ligner på den som er der men blir fortsatt en liten glippe på ca 1 - 2 cm over der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå