steffen- Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 trenger litt hjelp med dette da jeg skal kjøpe meg skjerm og spiller. er det dette man må ha? passer det? ser du kan kjøpe den andre skjermen. står under der. hva er det jeg skal ha ? jeg vet om den vanlige spillern min har aux in. men har cd og tuner når jeg trykker på den knappen over mode. hehe. men det går vell ann og bruke den pyle som cd spiller og. men har også lyst til og kjøpe en soiller som har aux in. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alte-to Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 hva er den hvite saken til venstre inni hanskerommet? ser jeg har et lokk med en bryterdings etc bak, på ca samme plass i min E46... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 hva er den hvite saken til venstre inni hanskerommet? ser jeg har et lokk med en bryterdings etc bak, på ca samme plass i min E46... :S det er en orginal bmw opladdbar lommelykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Hva gjør man med kjørecomputer for de som har det? Passer den inn i cd spiller sloten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herant Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Her er det både skjerm og spiller til 1000kr + http://www.gooddeals18.com/product/PLDV ... lator.html http://www.gooddeals18.com/product/PLVH ... itter.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Et bra alternativ, en kombisak, koster ikke mer enn 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå