Gå til innhold

2001 mod M5 svenskregistrert til salgs.


nouse2
 Share

Anbefalte innlegg

Deilig bil!! liker tanken på å flytte til sverige og jobbe i norge.. blir vel med tanken om ikke noen har jobb til meg:P

Hehe bare å flytte det, Er så mange jobber i nærheten så. Synd det er så aaaalt for dyrt å importere til Norge, ellers hadde jeg gjort det. Er en kjøremaskin uten like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er oppe til vurdering selv å flytte til sverige, hva er prisen på bilen da? men jobba du i norge?? hvordan er det, med forhold til skatter og greier?

Jeg jobber i sarpsborg. Så lenge du ikke jobber i en grensekommune til strømstad, så slipper du unna med samme skatt som du har i dag, men hadde jeg f.eks jobbet i Halden så hadde jeg måtte betale 7% skatt til norge og ca 29% til sverige, mens jeg nå kun betaler skatt til Norge. Blir du svensk statsborger så kan du få skattelette på inntil 15%, en såkalt importert arbeidskraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er oppe til vurdering selv å flytte til sverige, hva er prisen på bilen da? men jobba du i norge?? hvordan er det, med forhold til skatter og greier?

Jeg jobber i sarpsborg. Så lenge du ikke jobber i en grensekommune til strømstad, så slipper du unna med samme skatt som du har i dag, men hadde jeg f.eks jobbet i Halden så hadde jeg måtte betale 7% skatt til norge og ca 29% til sverige, mens jeg nå kun betaler skatt til Norge. Blir du svensk statsborger så kan du få skattelette på inntil 15%, en såkalt importert arbeidskraft.

okki, jobber for tiden i fredrikstad se.. så får se hva som skjer etterhvert... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...