Anderslien Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Jeg skal muligens kjøpe på et lite anlegg på min E34. Har satt inn nye høyttalere i hattehylla også skal jeg ha en forsterker, en 10" eller 12" subwoofer også noe småtteri sikkert. Så jeg lurer på om noen har bilder av E34 baki i bagasjerommet med anlegg? Så jeg ser hvordan de har bygd det inn der... Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Mitt første var i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Jeg har gjort det "litt" mindre avansert enn Nautilus her Men planen er vel å prøve å få forsterkeren ned i reservehjulsbrønnen, ny kasse til subben og sette den på midten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Samme elementet som jeg hadde jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Fytti helvete Nautilus! Jævli nice anlegg. Sikkert dyrt også, hehe. Nei, skal nok ikke koste på den så bra anlegg. Det jeg tenkte var å sette inn muligens 2 stk 10" eller 12" subwoofere der det går litt innover i bagasjerommet der, også ha forsterkeren felt ned eller ha den innebygd inni rommet sammen med subwooferne og ha den litt på skrå inni der. Er det forresten vanskelig å bygge kasse og sånt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Ikke vanskelig å bygge selv. Bare få den tett med sikaflex eller noe. Jeg tenkte å bygge en kasse i bredden til setet, og sette en 12" i "skihullet". Planen er å henge forsterkerene på baksiden av kassen, og ha en plate utenpå der igjen med pexiglass i slik at jeg ser de. Da både ser det bra ut, og det går ann å ha ting baki uten problem. Skal ta bilder når det er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Samme elementet som jeg hadde jo! Hehe.. jepp, er meget godt fornøyd med elementet hvertfall syns det spiller bra nok med 1 element men dine må jo ha spillt noe sinnsykt! Å lage kasse selv er jo ganske lett egentli, men jeg sliter litt med å få den skikkelig tett, så vurderer å kjøpe en ferdig en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Jeg er meget fornøyd med min egen løsning da.. 2x12" fra pioneer. men nå er elementene vendt innover, og da ser det slik ut.. enkel og grei løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Noen fler som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå