Gå til innhold

Bilder av E34 med anlegg. Noen som har?

Anbefalte innlegg

Jeg skal muligens kjøpe på et lite anlegg på min E34. Har satt inn nye høyttalere i hattehylla også skal jeg ha en forsterker, en 10" eller 12" subwoofer også noe småtteri sikkert. Så jeg lurer på om noen har bilder av E34 baki i bagasjerommet med anlegg? Så jeg ser hvordan de har bygd det inn der...

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti helvete Nautilus! Jævli nice anlegg. Sikkert dyrt også, hehe. Nei, skal nok ikke koste på den så bra anlegg. Det jeg tenkte var å sette inn muligens 2 stk 10" eller 12" subwoofere der det går litt innover i bagasjerommet der, også ha forsterkeren felt ned eller ha den innebygd inni rommet sammen med subwooferne og ha den litt på skrå inni der.

Er det forresten vanskelig å bygge kasse og sånt selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å bygge selv. Bare få den tett med sikaflex eller noe. Jeg tenkte å bygge en kasse i bredden til setet, og sette en 12" i "skihullet". Planen er å henge forsterkerene på baksiden av kassen, og ha en plate utenpå der igjen med pexiglass i slik at jeg ser de. Da både ser det bra ut, og det går ann å ha ting baki uten problem. Skal ta bilder når det er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme elementet som jeg hadde jo! :D

Hehe.. jepp, er meget godt fornøyd med elementet hvertfall :D syns det spiller bra nok med 1 element men dine må jo ha spillt noe sinnsykt!

Å lage kasse selv er jo ganske lett egentli, men jeg sliter litt med å få den skikkelig tett, så vurderer å kjøpe en ferdig en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...