Simen Malerbakken Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Dekkonline er ikke et Norsk firma. Dekkonline må ha personnummer for å fortolle dekkene inn i Norge, Dekkonline slipper å fortolle til DK for det er en del av EU, hvilket nissenorge ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Ser også ut som de har byttet adresse til dekkskift.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Halv seks kom en ny statsborger med budbil.. Du burde strengt tatt sjekka personnummeret hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 De brukte ca en uke med mine dekk, purret de en gang, da jeg ikke fikk noen mail med leveringstid ol. Ringte en kar til meg noen dager før å lurte på om jeg var klar mellom 16-21 en dag. Halv seks kom en ny statsborger med budbil.. jeg har heller ikke fått noe mail med leveringstid ennå... må jeg purre på den da? Skjer det ikkeno før jeg gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Ser også ut som de har byttet adresse til dekkskift.no Er det ikke dekkonline.com det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå