ReiRud Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Jeg har planer om å turbo-konvertere en 318is...men finner ingen som lager manifold...kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 finn et verksted og spør om de kan lage.... evt finn en bra måte å gjøre det selv på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 jeg arbeider på et verksted! skulle hatt støpejerns-manifold.... det er ikke bare bare å begynne å sveise heller...trangt der jeg vil ha turbo`n!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Moderatoredit: Har flyttet denne til "teknisk", samt forandret overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 http://www.proturbo.fi/index_en.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå