Gjest Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Selger en stykk original hekkspoiler til E36: Dette typenummeret stod skrevet bak BMW-rondellen som er stemplet inn i spoileren: 2255012KBA37206 Er lakket i fargen cosmos schwarz. Pris 1500 Selger også to splitter nye ubrukte bærearmer til e36 med bærearmsforinger. Pris 1000 Sender kun i oppkrav om porto/evt returporto er forskuddsbetalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Hvordan går man fram når den skal monteres å hvor går ledninga til bremse lyset ned i kofferten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Hvordan går man fram når den skal monteres å hvor går ledninga til bremse lyset ned i kofferten? Spoileren er festet med fire skruer i bagasjelokket. Hvor ledningen går vet jeg ikke enda. Skal skru spoileren av bilen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Hmmm hvorfor selger du spoileren? Liker den, mulig jeg slår til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Noen flere bilder av spoileren for de som måtte være interessert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Spoiler solgt, har fortsatt bærearmene igjen. Begge bærearmene med foringer selges nå for 800kr+frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Tar bærearmene vist jeg får dem for 850,- inkl. frakt. Da kan jeg betale hele beløpet på forskudd. Nils Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Ser ikke ut som noe BMW delenr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå