prebols Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Måtte fått tatt noen sommerbilder også av den. Tror faktisk jeg selger den snart.. Håper den havner til entusiast, eller ihvertfall blir tatt godt vare på. Men dette er ikke noe salgsannonse, så her er bildene Bensintrykk måler;) Gamle bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Den bilen er så nydelig! Rå! Mye effekt er det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Den er vel den peneste E36'en her på forumet, og ganske kult at den har motor man ikke trenger å være flau over. Bare ring meg når den er til salgs du så slipper du å bruke penger på annonse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 pen bil Hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Den bilen er så nydelig! Rå! Mye effekt er det i den? Tusen takk Jeg har ikke bremset den, men kimmit ville annta ca 250hk/350nm. Men den går ganske greit. Byttet til M3 dyser nettopp og den drar mer gjevnere/stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 Den er vel den peneste E36'en her på forumet, og ganske kult at den har motor man ikke trenger å være flau over. Bare ring meg når den er til salgs du så slipper du å bruke penger på annonse!! Tusen hjertelig. Hehe!! skal gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 MEGET pen E36 ja Akuratt som jeg ville hatt den selv faktisk. Fikk nesten litt lyst på den.. Lyst på E39?? hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Det må være den peneste E36 jeg har sett på dette forumet! Nydelig bil, perfekt utseende uten alt dette plastikk-tullet folk setter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Siden du vurderer salg: Er den godkjent med turbo/høyere effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 En utrolig pen bil du har der! Absolutt.. Er akkurat slik jeg ville hatt min, hvis jeg hadde skulle gått til innkjøp av en e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Utrolig pen E36 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Hvordan front lykter å blinkere har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Perfekt bil Ikke mer å si om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Pen bil ja, men hvilket interiør har du? ikke mange bilder av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Der var den!! Den perfekte e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå