Hylland Skrevet August 21, 2006 Share Skrevet August 21, 2006 Korfor salg, og ka kjeme du til å kjøpe deg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 21, 2006 Forfatter Share Skrevet August 21, 2006 Korfor salg, og ka kjeme du til å kjøpe deg igjen? Driver og kikker litt på leilighet nå, også har jeg kjøpt båt også i sommer. Så det trengs penger ja Men blir utrolig kjipt å selge ja. Det blir bare noe billig noe forløpig. Er veldig sugen på 325en (e30) til elling her på forumet. Så vi får se hvordan det går. Blir ihvertfall en bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Bor du på sørlandet ? Kunne jeg fått lov å se bilen i reallife før du selger den ? Bmw e36 med turbo er min våte drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 Jepp. Bor i Vennesla ja. Det må vel gå ann å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 ÅÅÅ!! Der er en *@-\#¤ så pen e36. Felgene er perfekte til bilen, liker de ja Meget, meget lekkert fremkomstmiddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det er en utrolig pen og nydelig bil og kjøre ser at den er til salgs. den e verdt hver sin krone Løp og kjøp karer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå