Gå til innhold

Carputer i E34

Anbefalte innlegg

hadde tenkt å lage carputer selv, med denne skjermen: http://www.carputer.no/Shop/product_inf ... b597966a09

Altså ta ut cd/radio spiller og bruke pc til alt. De har DAB usb radio også + alt annet man trenger. Tenkte også og felle inn en slim cd spiller fremme i dashen ett sted.

Har kjøpt E39 så planene er lagt på is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar!

Hadde du tenkt å flytte in-dashen litt til side for å unngå å ta borti i overkant eller montere den direkte i bilstereo-braketten?

Vurderer å ta ut hele dekselet å lage noe nytt selv så jeg får midtstilt den mer. Men da er spørsmålet hvor gjør jeg av klokke og termometer...

Har utsatt arbeidet med bilalarm også så jeg får kikke litt når jeg hopper på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk aldri montert driten i prosjektbilen men, jeg hadde en pioneer dvd-unit med motorisert skjerm som jeg skulle koble den til. Hadde det oppkoblet hjemme, funket fint som f det. Brukte en videosplitter som laget svideo av vga slik at jeg kunne ha samme oppløsning og bilde på pioneeren og en 10tommer lcd jeg hadde tenkt å ha liggende under setet til å ta frem ved behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du tenkt å flytte in-dashen litt til side for å unngå å ta borti i overkant eller montere den direkte i bilstereo-braketten?

:D

Ja, hadde tenkt å bruke den orginale DIN åpninga som vanligvis brukes til stereo, de har skjermer som kan tiltes og dreies litt til siden også + at det er touch skjerm. Lurte på og felle inn et slikt USB "musebrett" på ca 2X2" i midtkonsollet også bare for å ha muligheten med mus i tilleg til touch skjermen.

Hadde også planer om å legge carputeren in en liten boks i den fordypningen som er helt innerst i bagasjen mot seteryggen, der er det masse plass til en pc + at man får usb forlengere og usb hubber så det burde ikke være noe problem med usb i front da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...