Ellingsen B. Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 fin bil. Sett på org hvite/røde baklys og behold M3 felgene på.. Blir sikkert pent med klarglass angel eyes likter også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Snakket med eieren igår, satser på bilen blit fikset iløpet av den kommende uken Gledere meg som en liten unge! Er forresten byttet foringer i forstillingen, + det er bra dekk på den.. Varf noe mer som var gjort, men husker det ikke i farten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Det er helt sinnsyk rå lyd i denne bilen, kan du finne ut hva slags effektannlegg som står på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Det er helt sinnsyk rå lyd i denne bilen, kan du finne ut hva slags effektannlegg som står på nå? Hehe..Er ikke helt sikker, men kan finne ut av det. Er hull i eksosen hehe, så har fått streng besksjed om å ikke fikse lekkasjen, fordi lyden er hele sjarmen med bilen... hehe.. Vet jeg hvem du er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Er det bare jeg som synes de gamle gode røde og hvite baklyktene er penest på e36? Har hatt de crystall lyktene også,men synes de ikke passer helt,ikke like godt som de orginale hvertfall. Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Det er helt sinnsyk rå lyd i denne bilen, kan du finne ut hva slags effektannlegg som står på nå? Hehe..Er ikke helt sikker, men kan finne ut av det. Er hull i eksosen hehe, så har fått streng besksjed om å ikke fikse lekkasjen, fordi lyden er hele sjarmen med bilen... hehe.. Vet jeg hvem du er? Tror ikke det men du har kansje sett meg og min 325 i flekkefjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Er det bare jeg som synes de gamle gode røde og hvite baklyktene er penest på e36? Har hatt de crystall lyktene også,men synes de ikke passer helt,ikke like godt som de orginale hvertfall. Nei du er ikke alene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Oi! Eneste bimmeren jeg har sett som faktisk har samme farge som min! Ligner veldig ! Utrolig digg farge, go for it! http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... C00049.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Synes bilen var fet jeg! Ville ikke forandra på noe...kanskje lyktelistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Skal være ferdig på Mandag..siden jeg bor på hybel så har jeg ikke tid til å få se på den og fårhåpentlig kjøpe den før på Tirsdag Glæd Mæ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Ikke bytt felger! selg heller oz felgene til meg ellers var det en fin bil! -og forresten, baklykter... som allerede er nevnt hundre ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Ikke bytt felger! selg heller oz felgene til meg ellers var det en fin bil! -og forresten, baklykter... som allerede er nevnt hundre ganger Hehe..selger de ikke fåreløplig! Er mange som vil kjøpe de av meg..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Mener også at du bjør fjerne øyelokkene, bytte til de andre felgene og få på noen mer "cleane" baklykter. Men er det noen her som kjører Angel Eyes med øyelokk over? That shit is wack! Ødelegger mer enn det gjør godt sier jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Satte akkurat på nyinkjøpte røde/hvite "classic" baklykter på limoen. Ble knallbra Synes disse er de klart peneste på E36. Kjøpte dog i butikk - så det ble litt dyrere enn det trengte(Veng lykter), men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zaggy0ya Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 kast baklyktene. ikke sett på noe lexus piss i d hele tatt.. kler ikke bmw.. ville ikke gitt noe mer enn 70k tror jeg for den bilen.. men den så jo veldig fin ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå