Haugen87 Skrevet Oktober 11, 2006 Share Skrevet Oktober 11, 2006 zaggy0ya sier: kast baklyktene. ikke sett på noe lexus piss i d hele tatt.. kler ikke bmw.. ville ikke gitt noe mer enn 70k tror jeg for den bilen.. men den så jo veldig fin ut da.. Hvordan kan du si det uten og aaane noe om teknisk stand, ekstrautstyr osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 zaggy0ya sier: kast baklyktene. ikke sett på noe lexus piss i d hele tatt.. kler ikke bmw.. ville ikke gitt noe mer enn 70k tror jeg for den bilen.. men den så jo veldig fin ut da.. Hvordan kan du si det uten og aaane noe om teknisk stand, ekstrautstyr osv?? Fyren hadde jo litt grunnleggene info, som er med å bestemmer prisen. Men tar meg ikke ner av komentaren. fikk bilen mye billigere enn det. Gamle eieren hadde bygd nytt hus og trengte penger..Skulle egentlig ha 70 for den, så fikk jeg en "vennepris" åsså pruta jeg enda litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 12, 2006 Share Skrevet Oktober 12, 2006 Gratulerer med meget pen Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Da var pakken ifra koed kommet, Helvete så mye finere bilen ble med de nye baklyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Har ikke vært så mye aktivitet her i det siste PEN bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Takker Kommer fler bilder osv etterhvert Laster opp to bilder jeg tok idag faktisk.. Noen andre felger jeg lurer på om jeg skal ha, er 18" forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 samoablau for the win! nice! tips er å enten lakkere dørlistene eller få svarte hele veien rundt... det greieste er å hive på en diffuser bak som du lakker med dørlistene... da blir det gjennomført foran og bak samt hele veien rundt Dra bilen til Bergen en dag så tar vi en street meet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Fin bump BMWentusiasten Men ja, fin bil det! Sett den en del ganger i Fl.fjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 skjer det noe her da!? eller er du bare rundt å spiser pølser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Hehe..selger de ikke fåreløplig! Er mange som vil kjøpe de av meg..hehe.. Du skal vite at Ceres felgene visstnok ikke produseres lenger, så ha det i bakhodet hvis du vurderer å kvitte deg med dem. Jeg synes de er utrolig fine! Som så mange andre sier så er bilen akkurat som den skal være! ..utenom listene og leppa, de skulle vært svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 ///Mysild: Nei ikke pølser, men snadderloff! høhø Planen er å få lakkert hele bilen med lister og diffuseren som ligger i garasjen:P Må bare få anskaffet meg en gt-vinge først;) Jobbeer på et ganske stort bilverksted så har fri tilgang til lakkboks, planen var å hellakkere ifjord, men satser på i år. Er bare å få fingen ut først:P Ceres felgene skal også lakkes;) Hjulbuene er valset for å romme de;) Kjørte med de før jeg parkerte bilen for vinteren, får jo gåsehud bare av å se på de. Kjørte med 215/40 dekk på de, slik at jeg fikk skikkelig tyskerprofil, åårh det er gromt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Bilen skal fikses og selges! Har gått til innkjøp av en Mercedes Ml400 cdi. V8 diesel som er chippet til "320hk og 860nm" Limited edition, bil nr 219 av 400. Sårry folkens, men den bilen måtte jeg bare ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 du bør jo ha råd til å ha begge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 mja, har tålig stort lån på den nye bilen, så det blir litt mye å betale på som lærling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå