Gå til innhold

Min 320 Coupê -Førstebil

cmito
 Share

Anbefalte innlegg

zaggy0ya sier:

kast baklyktene. ikke sett på noe lexus piss i d hele tatt.. kler ikke bmw.. ville ikke gitt noe mer enn 70k tror jeg for den bilen.. men den så jo veldig fin ut da..

Hvordan kan du si det uten og aaane noe om teknisk stand, ekstrautstyr osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

zaggy0ya sier:
kast baklyktene. ikke sett på noe lexus piss i d hele tatt.. kler ikke bmw.. ville ikke gitt noe mer enn 70k tror jeg for den bilen.. men den så jo veldig fin ut da..

Hvordan kan du si det uten og aaane noe om teknisk stand, ekstrautstyr osv??

Fyren hadde jo litt grunnleggene info, som er med å bestemmer prisen. Men tar meg ikke ner av komentaren. fikk bilen mye billigere enn det. Gamle eieren hadde bygd nytt hus og trengte penger..Skulle egentlig ha 70 for den, så fikk jeg en "vennepris" åsså pruta jeg enda litt til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hehe..selger de ikke fåreløplig! Er mange som vil kjøpe de av meg..hehe..

Du skal vite at Ceres felgene visstnok ikke produseres lenger, så ha det i bakhodet hvis du vurderer å kvitte deg med dem. Jeg synes de er utrolig fine! :)

Som så mange andre sier så er bilen akkurat som den skal være!

..utenom listene og leppa, de skulle vært svarte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

///Mysild: Nei ikke pølser, men snadderloff! høhø:P

Planen er å få lakkert hele bilen med lister og diffuseren som ligger i garasjen:P Må bare få anskaffet meg en gt-vinge først;)

Jobbeer på et ganske stort bilverksted så har fri tilgang til lakkboks, planen var å hellakkere ifjord, men satser på i år. Er bare å få fingen ut først:P

Ceres felgene skal også lakkes;) Hjulbuene er valset for å romme de;) Kjørte med de før jeg parkerte bilen for vinteren, får jo gåsehud bare av å se på de. Kjørte med 215/40 dekk på de, slik at jeg fikk skikkelig tyskerprofil, åårh det er gromt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Bilen skal fikses og selges!

Har gått til innkjøp av en Mercedes Ml400 cdi. V8 diesel som er chippet til "320hk og 860nm" Limited edition, bil nr 219 av 400.

Sårry folkens, men den bilen måtte jeg bare ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...