extremracing.net Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 skulle starte bilen i dag morges og da var den helt tom for strøm!!!! men kom bare mer og mere strøm etter hvert som jeg skrudde av og på tenninga. gjorde dette cca 4-6ganger så startet den plutselig. den har vært slik i hele dag målte ladinga til rett over 14,når den sveiv.og når den ikke sveiv så sank det fra 14 ->og nedover?!?! bilen har stått med alarmen på(defa) siste 2dager mulig det kan være den siden den har virket helt finf FØR når jeg ikke brukte alarmen, noen somn har hatt lignende problem selv eller?? noen som har noen formeninger om hva det kan være?? kan desverre ikke så mye om BMW jeg..hehe takker for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Dårleg batteri? Mål syrevekta eller motstanden i batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Jepp, ei celle i batteriet kan ha gått muligens ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Jepp, ei celle i batteriet kan ha gått muligens ja. høres slikt ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgk Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Har hatt samme problemet de siste dagene på min bil. Må ha vært helt tomt for strøm for cd-spilleren og klokka hadde nullstilt seg. I går satte jeg batteriet på lading, og etter 4 timer på lading startet den uten problemer. I morges da jeg skulle starte var det bare såvidt jeg fikk start. (Har målt 14V ladespenning) Tok ut batteriet nettopp og målte syrevekta, viste seg at en av cellene var helt død. Kan virke som om du har samme problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 takker for mange gode svar... skal prøve og lade batteriet ja, er kansskje ei celle som er gåen i det ja... : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå