mort Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Vurderer å kjøpe 2 stk phd10000 (http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=24_32&products_id=187 til å bruke på min Ground Zero Plutonium 15" sub. (2x2ohm) Noen som har erfaringer med disse forsterkerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Forsterkere som funker så det griner det sikkert! Men hvorfor ikke gå for en av denne så har du samme merke. Eller dem er kanskje brukt dem du har sett på? Ligger på bilforumet.net? Får forresten mere effekt ut av denne forsterkeren enn av earthquaken. Eventuelt gå for den 6000w forsterkeren til GZ. http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... e8370f3e73 http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... e8370f3e73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 skal være knallforsterkere det. 2 stk river sikkert fletta utav elementet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 skal være knallforsterkere det. 2 stk river sikkert fletta utav elementet Bortsett fra at du like gjerne kan kjøre 1 som 2 forsterkere siden det ikke passer sammen på ohmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 fint at eg har kjøpt 2 stk då korleis er Ohmen på subben da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 fint at eg har kjøpt 2 stk då korleis er Ohmen på subben da? Du skrev jo at den var 2x2... Det ser ut til at forsterkeren er stabil i 1omh. Så da gir den nok halvparten så mye effekt i 2 som ved 1. Du kan jo kjøpe deg ett element til så slipper du bruke forsterkeren på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 e kje heilt sikker på det med impedansen på suben, for eg har hørt at det kanskje er 2x2,8ohm... Men eg trur de blir bra me 2 earthquakar på den suben eg har ikkje råd til ein sub til nå nai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Huske på å kalibrere forsterkerene likt så den ene spolen ikke får mer enn den andre.. Uansett så er 2 sånne overkill i massevis på 1 sånn sub.. de spiller vilt.. Holder med en forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 hørres jækli bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå