Tweety bimma Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Hva ska egentlig sitte der den rød sirkelen er og hva er den kontakten med blå ring rundt til?? bilen er en e30 318i 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 vel, for att folk skal svare, tror jeg att jeg ville laget litt fetere ringer så folk kunne se men jeg vet ikke hva det er, følte bare att jeg skulle svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 vel, for att folk skal svare, tror jeg att jeg ville laget litt fetere ringer så folk kunne se men jeg vet ikke hva det er, følte bare att jeg skulle svare hvis du trykker på bilde så ser man det litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 okay, sorry, litt min feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 men med det reduserte nattsynet eg har så er eg enig i at ringene burde vær større!!! men kan desverre ikke hjelpe deg:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 noen må da vite detta,kan det være en slags vakum klokka,ser det kobla på en kontakt på under sida oxo er det en liten tapp som ser ut som det ska kobles på en "vakum slange2 eller noe.. men toppen av klokka er jo borte så vanselig å se hva det kan være.... wake up people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 .............. ................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå