Chriso Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Hadde du tørt å sitte på....? http://videos.streetfire.net/toprated/0/ff0c3901-0b0d-4912-9bc3-761051efd4b3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Du slette tid, hvor dette gikk Tror jeg ville vært rimelig skjelven etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik2k Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 gale mann (eller dame?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Satan til kjøring.. Skjønner ikke at dem tørr.. En bitteliten feilberegning, så er dem jo krølla rundt ett av mange trær der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Ja dette var SYKT!! De kan ikke vær mye gla i livet de der Skal ikke gjøre mye feil der før det går gale!! Såg ut som han ene var litt borti autovernet også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 DAMN!!! da snakker vi snøring på kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 helt perverst.. så ut som han traff autoverne litt.. synnes jg så gnist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Det blir liksom ikke helt det samme med en m3/m5 eller noe sånt rundt ei eller anna bane nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Dæven peiling han der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 WOW. heftig, har sett den før men like rå nå!! Gnist kom kanskje fra understell og ikke autovernet?? I og med at den sikkert er 2mm høy og veiene er ujevne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 noe av det værste eg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Dette strider mot all min fysikk læring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Grusomt med downforce hjelper, Twin-Turbo. Dette ligner bakkeløp, som er tidligere vist med Norma-bilen og M3'en med Judd-motor. Jeg synes faktisk F1-gutta er noen pyser i forhold til gjengen her. Jeg mener også at WRC-sjåfører går utenpå F1-sjåfører. Ikke at F1 er for bestemødre, men sikkerhetsregler har polstrert sporten totalt. Mine tanker går samtidig til etterlatte av avdøde under Nærbø Motorfestival i dag. Kondolanser! Man kan egentlig aldri være for sikker - men slik er livet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 WOW. heftig, har sett den før men like rå nå!! Gnist kom kanskje fra understell og ikke autovernet?? I og med at den sikkert er 2mm høy og veiene er ujevne... Tror nok at disse bilene er litt mer "spekka" for denne typen vei. Hvis ikke, så tror jeg bilene hadde gått nedi asfalten langt oftere. En annen ting: har noen en formening om hastigeten disse gutta kjører i der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå