Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stilig :D Har en elektrisk E30 M3 selv,jeg og ett par kamerater kjører mye innendørs i gymsaler o.l.. morro,er firhjulstrekk og ligger bredt hele tiden :P Men de går jo ikke i nærheten 70km/t!! Har hørt det er en del skruing og trøbbel med bensin jeg,stemmer dette? Kunne god tenkt meg en bensindreven en gang!!

Skrevet

Hvor stort slagvolum er det på denne?

Jeg hadde en slik for 5 år siden, men denne var 2,5cc, så denne gikk på nitro. Det var 100kr literen, SVINdyr :lol: Veldig greit når man har såpass slagvolum at man bruker drivstoff som er å kjøpe på vanlige bensinstasjoner :)

Skrevet

Det er faktisk ikke så mye skruing på denne type bil, det er mere på nitro bilene, denne går jo som sagt på 98 blyfri, fyller på bensinstasjonen. det er ca 1 time kjøring pr tank, så det er ikke så dyrt å bruke den. det er en 26ccm 2takts motor som står i den, så det er mer enn nok kraft. Kjøpte den på Micromonsters.no butikken ligger like ved sinsenkrysset. bilen kom på 9000,- Dyr inngangsbillett men bilen skal visst tåle en del. det kan absolutt anbefales til alle.

Skrevet

hehe... 9000 er litt mye for et leketøy..

men men.. noe skal man da bruke penger på.

jeg har en RC speedbåt som er litt morsom.. Så også at de ( i butikken) hadde en RC beltebil som så litt tøff ut..

Skrevet

Mange penger ja, har bare betalt havparten jeg da. Hjalp fetteren min med å male huset hans, så han betalte ene halvdelen. Legger ut noen bilder av den i morgen.

Skrevet

Skal ikke være noe problem å få en elektrisk rc til og gå 70.

Min går rundt 60 tipper jeg og det er med orginal dreving.

Kjøp rett type elektrisk rc, bytt til større motor

og drev den om så gå det 70 lett tipper jeg. Det er gøy med flere sammen

Skrevet

Bensin RC er tøft. Broren min har en Buggy, den er ganske morsom :lol:

Hadde litt mye gass og lite kontroll ut av en sving og krasja rett i en planke sak. På dirt banen ved der Motorfestivalen holdt til (husker ikke hva det heter der jeg) Knakk venstre hjuloppheng foran :x Men, heldigvis er det bare og reparer igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...