ViBe^ Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Ganske enkelt å reparere skader på desse bilene ja, men delene er SVINdyre! Fikk hakeslepp når jeg fikk vite prisen på 4stk hjul Utvalget av tuningdeler i denne sporten er bredt! Husker jeg oppgraderte min gamlebil med justerbare hydrauliske dempere med lilla topper og gule fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Her kommer noen bilder. her er bilene helt nye. her er noen slik den er nå også et uten karrosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Kjekk liten sak du har der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun E-30 cab Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Morsom hobby dette ja. Jeg kjøpte meg bil for et par mnd siden. Ikke så dyr som denne da men. Er en Smartech Tornado. 4,3 kubikk nitro motor. Går som et svin (ca 70 km/t), og kosta bare drøye 3000. Litt mer mekking på billigere biler, men man får masse moro for pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå