Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge min M30B35 86mod motor som er tilpasset E30..

Motoren er komplett. Motorfester,ledningsnett,bunnpanne og oljepumpe er tilpasset E30....

3 stk eksosventiler er def etter at motoren hoppet på regkjeden... Ventiler følger med. Toppen er ikke skrudd av..

Bud ønskes

Mvh Kikka

Skrevet

OT.

Hørt om lekkasje test og topp deksel?

Er det stor åpning til løfter og den lekker på lekkasje test er det ikke vanskelig å finne ut av...

Skrevet

Som det står skrevet er det eksosventiler...

Er ikke helt sikker,men etter en titt under toppdekselet ser jeg at ventilene ikke kommer helt opp i toppen igjen.. og at klaringen mellom vippetøyet og ventilene er for stor til og justere... Min teori er at ventilene er skeiv.. Har noen andre et annet synspunkt, er jeg åpen for SERIØSE forslag...

Skrevet

Kunne tenkt meg 4500kr for alt.... Eller bud.. Er jo Alpina oljepumpe og bunnpanne,samt justerbare motorfester slik at man får motoren nærmest mulig torpedoveggen med hensyn til vektfordeling...

Skrevet

Km standen er jeg usikker på.. Den gikk meget fint og godt før tidligere eier skulle bytte toppen.. Girkassen er ikke med,ikke radiatoren heller.. Bare motorfestene,oljepumpen og bunnpannen koster mer enn 4500kr.. Resten av motoren får dere med på kjøpet, ledn,styreenheten,starter,dynamo,coil, osv...

Er innterisert i å bytte i Datasprut,mot mellomlegg fra meg...

Skrevet
OT.

Hørt om lekkasje test og topp deksel?

Er det stor åpning til løfter og den lekker på lekkasje test er det ikke vanskelig å finne ut av...

fortsatt OT :)

jeg har vært borti at jeg ikke har fått noe utslag på lekkasjemåling. men, når jeg har hatt ut ventiler og hatt de i maskin så har de vist seg å være skjeive alikevell..

Skrevet

Ingen som har lyst på en kanon sugemotor til E30 for en rimelig penge..

Bare masse mas.. Dette er MYE rimligere og mer driftsikkert en alle disse Turbo motorene..Og ikke minst... Bolt on.

Kikka

91723840

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...