Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann..jeg lurer på hvilken grunn politiet har til å taueinn en bil jeg...jeg kjørte med den, uten lappen...så bare taua de den inn...kan de gjøre slikt???lurer på hva egentelig politiet tenker på jeg...selv om jeg ikke hadde lappen lissom...de kan jo ikke barte ta bilen ..??

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja det var dette jeg lurte på..har du lappen, men glemte å ha den med i bilen? eller har du ikke fått lappen enda?

hvis du har lappen, men glemte den så kan ikke politiet taue inn bilen, med mindre det har skjedd noe "ekstra". i dette tilfellet slipper du unna med bot/forenklet forelegg.

hvis du derimot kjører rundt uten en gang å ha fått lappen så kan du bare skylde deg selv. (jeg håper jo og tror at dette IKKE er tilfelle) ;)

Skrevet

Da er det vell best for alle parter at politiet tok bilen... Tenk hadde du kjørt på noen, og vedkommende havnet rullestol resten av livet? Vist man ikke skal dø av skyldfølelse da så er det vertfall greit å ha setifikatet i det minste!! Dette var jo ett "worst case senario" da men du skjønner poenget!?

Skrevet

Heeeeeelt OT! Se her ja! Gjerdrum er bra vettu! ;)

Der har jeg brukt mesteparten av min ungdom! :D

Til topick: Var nok noe mer i denne sammenhengen, som gjorde at bilen ble tauet inn!

Skrevet
litt spennende også :wave:

hahahaha :lol::lol::lol: (prøver vi å fyre her eller :lol: )

Men finnes det noen som ikke har gjort det da??

de har vel kun låv om du har blitt tatt flere ganger...

Skrevet

er vel kjipt å sende noen i rullestol med førerkort også forsåvidt...?

er ikke lappen i orden så blir det vel i tilfelle regresskrav fra forsikringsselskapet og er ikke forsikringa heller i orden så blir det vel å dekke hele skadeerstatningen av egen lomme. og det kan dreie seg om milionbeløp ved alvorlige ulykker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...