gosh Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Noen som har gjort det? Har lyst på litt mer futt under pansret, kom med forslag de som kan detta. Åssn type turbo osv,. Takk til alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Detta har vært oppe "endel" ganger. Litt av problemet med en M40 motor er at man ikke kan snu eksosmanifold problemfritt, slik som på M10. Det er noen svensker på PPF forumet som har turbokonvertert denne motoren. Bare søk på M40 på det forumet (www.pure-pf.com). Lite bolt on deler her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Takker så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Jeg har gjordt det på min m40. Lag en enkel manifoild sjøl. Eller hør om noen kan hjelpe deg med å lage en. Ikke noe større turbo en t3, fra saab en cosworth. Drei ned stempler, eller kjøp 3lags mls pakkning til m42 motor. Ny bensintrykksregulator, dump og ic. Er mulig og ta m42 veiv råder, det skal jeg kanskje montere. Den skal være smidd og tåle mere. Bare og prøve seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet August 13, 2006 Forfatter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg har gjordt det på min m40. Lag en enkel manifoild sjøl.Eller hør om noen kan hjelpe deg med å lage en. Ikke noe større turbo en t3, fra saab en cosworth. Drei ned stempler, eller kjøp 3lags mls pakkning til m42 motor. Ny bensintrykksregulator, dump og ic. Er mulig og ta m42 veiv råder, det skal jeg kanskje montere. Den skal være smidd og tåle mere. Bare og prøve seg frem. Knall, mange hk ligger du på nå a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 13, 2006 Share Skrevet August 13, 2006 Nei nå har jeg sikker mindre enn når jeg kjørte med t3 og org dyser. Da hadde jeg en 150-160 der dysene makset ut tenker jeg. Men nå har jeg større turbo og problem med att det kutter. Så det blir datasprut og justering av bensin og tenning. Kjør på 0,5bar i trykk så går det ganske bra med høyere bensintrykk. Kan hende noe er galt innvendig med meg også Men funker bra med t3 0,5bars trykk og senka komp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå