|Andreas| Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Da var det vist Joar jeg kjøpte deler av i dag da Kjøpte meg nye blinkere (sorte, døds tøffe ) og AC Schnitzer pedaler med fothviler. Montere alt idag, ble kjempe fornøyd. Legger vel ut bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Er det brukte deler i avdelinga her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Er det brukte deler i avdelinga her? Har bare brukte deler på GS Bildeler i Bud, men kan jo sendes ned til oss i Oslo eller direkte til deg fra Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psv Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Hva er åpningstidene på butikken i Oslo? Noen eksempler på åpningstilbudene (bortsett fra klær)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Joar`n.. Tenkte jeg skulle bestille bakrute til caben min hos dere.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=itemSearch&action=searchByModel&searchString=bakrute Hvor mye av dette trenger jeg? Holder det med Bakrute grønn, Klemme glidelås bakrut, Plate glidelås bakrute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Hva er åpningstidene på butikken i Oslo?Noen eksempler på åpningstilbudene (bortsett fra klær)? Åpningstidene er 08.00 til 17.00 mandag til fredag lørdag 10.00 til 14.00 Er tilbud på diverse deler,litt mye å skrive her. Men vi har egen katalog med åpningstilbud i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå