ReiRud Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Passer 318tds manifolden rett på 318is??? e-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Håper du å få montert turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 riktig og jeg vil ha støpejerns-manifold...ikke noe sveisa greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Hehe,var det som brått slo meg når jeg leste innlegget ditt.. Kan desverre ikke hjelpe deg med det du lurer på men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 nei det er ikke så enkelt å få svar når det gjelder turbo på 4`er bmw har spurt om de som selger turbo-sett til 40000 vil selge meg en manifold eller si hvem som lager til de...men nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 er det ikke mulig å bare få kjøpe turbo manifold av de i det heletatt altså? Men de selger sikkert løse turboer? Rart det skal være så vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 hvis jeg ville ha manifold til turbo kunne jeg kjøpe settet mente de...jeg mener noe annet løse turbo`er selges i fleng... jeg er ferdig som mekaniker-lærling nå,og vil gjerne bygge noe selv, ikke ha noe som er bolt-on!! og jeg vil bygge det på en 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Skjønner.. Det er mye morsomere å finne på løsninger selv som du sier. Ønsker deg lykke til og håper at det passer over fra en tds.. Er nok helt sikkert en eller annen her inne som kan svare deg på det du lurer på.. Det virker som et spennende prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 ja det er det..men en manifold må jeg jo ha bolt-on da ja det er spennende,bra balansert bil med go motor OG turbo må bli bra skal lage en tråd på prosjektsiden når jeg kommer i gang...må bare i militære en tur...fint med prosjekt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 noen som har 318tds som kan ta bilde eller noe? sammenligne med 318is? TRENGER HJELP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 jeg er ferdig som mekaniker-lærling nå,og vil gjerne bygge noe selv, ikke ha noe som er bolt-on!! og jeg vil bygge det på en 318is Bare å finne fram sveiseapparatet Lage et adapter fra org manifold til turbo f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 det er for trangt og blir for stygt med "ormebol", skal ha støpejern rett i fra motor og til turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå