Mangel Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Verden er full av bedrevitende drittsekker som tar "loven" i deres egne hender, og det er ikke farlig å gi dem en lærepenge. Har ekstremt kort lunte ovenfor sånne folk, men har heldigvis ikke blitt utsatt for sånt som du beskrive her enda. Synes du skal gjøre et eller annet med han, om det er å anmelde han eller å skru ut ventilen på et par av dekka hans. Det burde være passe plagsomt. Eventuelt ta "bremseveske trikset" til kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Syns det er noen gode forslag ute å går her. Var borti noe lignende som den på parkeringsplassen, der jeg parkerte på en plass en annen dut med dodge ram hadde tenkt å parkere. Jeg salva ut noen gloser om hvor jævli jeg hater hersens byfolk som tror de eier plassen selv om de har hytte her oppe. og fikk til svar at hvis jeg ikke fløtta den pakkisbiln kom han til å kjøre over den , og da kunne jeg jo se hvor kul bilen min var etterpå. Flytta bilen til en parkeringsplass lengre ned. Så så jeg ruta hans var bittelitt nede. Sprang ned igjen te bilen og tok det jeg hadde for hånden nemlig en flaske vodka, en flaske sambucca, og en flaske rødvin (akkurat vært på polet), skrudde av alle korkene og kilte flaskene fast opp ned i vindusruta hans.. HAHAHA.. vel verdt de 700 kronene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Er ikke no vits å helle vodka inn i bilen hans, det fordamper stort sett igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Synes forresten det virker som om flere her inne har tendens/lyst til å legge opp til bråk også - med mindre det da bare sitter i kjeften Nope. Folk har slått hånda i bilen min og kasta stein (!) etter den. Det endte begge gangene med håndgemeng. Selv om dette var med E28'n min, så kødder du ikke med bilen min. Det gamle "vraket" var en perle for meg, og de som ikke respekterer det for ta konsekvensene. Med E46'n kjører jeg bare fra folk hvis jeg ser at det kommer til å skje noe. Noen fordeler skal man ha med litt stor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Ser det er mange som har vært borti lignende situasjoner. Fint at det ikke er bare med meg det skjer.. Virker som det er mange hissige trafikanter i Norge, særnorskt montro...?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 I Norge lever janteloven i beste velgående. Og da hjelper det ikke at vi kjører BMW. Det blir liksom vår skyld uansett... Jeg har stort sett slutta å bry meg om hva andre trafikkanter måtte mene, jeg bare gliser og gir gass. Så kan de ligge bak der og lide med sine Toyotaer og VW'er Hvis du ikke har prøvd det, så gjør et forsøk. Noen klikker totalt, andre blir helt paralyserte. Men alle blir borte i speilet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå