Gå til innhold

CD spiller kutter lyden vis man skrur opp lyden litt!

Anbefalte innlegg

hei,

har ordnet anlegg og greier i cabben.men nå i det siste så stopper lyden helt,altså vis jeg skrur opp lyden litt,og det er ikke særlig høyt.så får og få den tilbake må jeg skru av CD spilleren i 5 sek,og så funker det igjen etterpå,funker bra på lavt volum,men ved litt høyere så stopper lyden helt.

er det noe med CD spilleren som er galt,isåfall hva?

sikrigen på batteriet er i orden så er ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være dårlig kontakt til forsterker. Hadde et lignende problem på min egen bil. Da viste det seg at høytalerkabelen til subben var løs, så når jeg økte volumet kuttet forsterkern og cd-spilleren datt ut i 4 sek. Jeg skrudde til kablene og alt funket perfect :wink:

Jeg hadde samme problemet men med meg var det dårlig jording! Så tok forsterkeren kvelden så jeg bytta og da kom det tilbake.. Da var det + og - på subben som sto feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet men med meg var det dårlig jording! Så tok forsterkeren kvelden så jeg bytta og da kom det tilbake.. Da var det + og - på subben som sto feil..

Om du bytter på + og - er ikke dette feil. Er bare fase vending. Om det er bra eller ikke har med hvilken vei elementen står. Eventuelt cupèn elementene spiller i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lignende problem i minst to biler.. displayet har først begynt å blinke med bassen før spilleren har kutta helt (enda høyere). Det har vært snakk om ganske høyt, så har ikke hatt noe å bety for meg, men er rimelig sikker på at det er fordi spillerne ikke får nok strøm/er bra nok jordet. Det er ganske spinkle kabler originalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå over koblingen dine,og få på en kondensator på anlegget ditt, den gjør at amp'en din får de dynamoen klarer og levere. annet kan vere at du har en fasefeil, at pluss og minus får kontakt når ekementa begynner og vibrere, finnes noen spillere som kutter om dette skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...