alpinweiss Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 hei, har ordnet anlegg og greier i cabben.men nå i det siste så stopper lyden helt,altså vis jeg skrur opp lyden litt,og det er ikke særlig høyt.så får og få den tilbake må jeg skru av CD spilleren i 5 sek,og så funker det igjen etterpå,funker bra på lavt volum,men ved litt høyere så stopper lyden helt. er det noe med CD spilleren som er galt,isåfall hva? sikrigen på batteriet er i orden så er ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 har du en ekstra forsterker i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 jaja har ekstra forsterker baki ja! var ikke lsik før,er det automat sikring i CD spilleren kasnkje? kom emd forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Kan være dårlig kontakt til forsterker. Hadde et lignende problem på min egen bil. Da viste det seg at høytalerkabelen til subben var løs, så når jeg økte volumet kuttet forsterkern og cd-spilleren datt ut i 4 sek. Jeg skrudde til kablene og alt funket perfect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 aha good.ska sjekek litt i morgen.takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Kan være dårlig kontakt til forsterker. Hadde et lignende problem på min egen bil. Da viste det seg at høytalerkabelen til subben var løs, så når jeg økte volumet kuttet forsterkern og cd-spilleren datt ut i 4 sek. Jeg skrudde til kablene og alt funket perfect Jeg hadde samme problemet men med meg var det dårlig jording! Så tok forsterkeren kvelden så jeg bytta og da kom det tilbake.. Da var det + og - på subben som sto feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Jeg hadde samme problemet men med meg var det dårlig jording! Så tok forsterkeren kvelden så jeg bytta og da kom det tilbake.. Da var det + og - på subben som sto feil.. Om du bytter på + og - er ikke dette feil. Er bare fase vending. Om det er bra eller ikke har med hvilken vei elementen står. Eventuelt cupèn elementene spiller i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Har hatt lignende problem i minst to biler.. displayet har først begynt å blinke med bassen før spilleren har kutta helt (enda høyere). Det har vært snakk om ganske høyt, så har ikke hatt noe å bety for meg, men er rimelig sikker på at det er fordi spillerne ikke får nok strøm/er bra nok jordet. Det er ganske spinkle kabler originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Det er nok bare jordinga som er litt svak, hadde det i min bil også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 gå over koblingen dine,og få på en kondensator på anlegget ditt, den gjør at amp'en din får de dynamoen klarer og levere. annet kan vere at du har en fasefeil, at pluss og minus får kontakt når ekementa begynner og vibrere, finnes noen spillere som kutter om dette skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Første bud når slike ting skjer er å koble til multimeter på forsterkeren og sjekke at det får den spenningen den skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå