Blue Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Så den er til og med bygd 5 år nyere ? Du verden.... Bilen er fin den , det skal du ha HC ,men kall nå en spade for en spade! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 er ikke de skjørte der fra en vanlig 3-serie? syns det ser helt tullete ut hvis en skal bygge en slik bil, og så blir ikke det utvendige oppgradert... men forøvrig er det ingen tvil om at bilen rett og slett er skamrå, men om det fortsatt sitter vanlig 3-serie skjørt og sånt så bør du forte deg å få på M3-dela... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Det er vanlige skjørter på M3 sedan.. den er komplett M3 utvendig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Supergromt er mye brukt. Se på min supergromme bil da...! *skrytepave* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Er altid gøy med h_c's tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Er altid gøy med h_c's tråder Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Det er vanlige skjørter på M3 sedan.. den er komplett M3 utvendig også. Understellet er også ikke så vast. Tror det er var stag etc som var tynnere. Mye likt 325 understellet..Husker ikke om demperene også var annerlunda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Alle bare må slenge dritt, skjønner liksom ikke greia med det. Syns bilen er pen på bilder, har ikke sett den i virkeligheten enda. Merker du stor forskjell på understellet etter du oppgraderte det HC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 bimmerdude, ingen valsing, 8,5x18 ja, og 225, 40, 18 dekk. Tar ikke i noenplass. Hvor kjøpte du felgene? Jeg har jo samme men jeg måtte valse bak. Veldig fin bil forresten, men den har 2 dører for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Hva er det med dere hellvetes HOREUNGER?????"?"?"??" Nå får det faen meg være nok!! Her legger jeg inn en seriøs thread etter å ha fått krafitg refs fra forrige gang, trådene min eksploderer jo i lengde og innhold på bare noen timer, er jeg SÅ populær? Min rett til å forsvare meg er blitt fratatt da jeg står i fare for å bli bannet fra siden her. Og derfor legger jeg inn en seriøs thread med et fint bilde av bilen min, jeg svarer ÆRLIG og oppriktig på spørsmål som blir stilt. Herregud komlehoder og drittungefolk på 18 år!!! jeg er OVER 30, er tre ganger så voksen som de fleste av dere har fem ganger så rå bil som de som kritiserer meg og rakker ned på bilen min og sår tvil om det jeg skriver! Og her kommer dere med drittungebilene deres og tror dere har hele vettet?? Jeg har INGEN som helt interesse av å lyve om mine modifikasjoner eller hva de har kostet. Pss9 til m3!!!!! til 12000??? er du faen meg helt sprengt?? du LYVER!!! Tror dere jeg poster her bare for å underholde dere makker? Syns ærlig talt at vi skal ha lov å poste her inne uten at gjengen på 13 år med hele vettet skal få ødelegge alt! I brev fra admin her fikk jeg SKRIFTLIG at klientellet her inne var så og så gammelt, og at her inne hadde man en seriøs tone! da syns jeg admin skal ta konsekvensene av dette og slette usaklige inlegg hos flere i denne threaden, feks ellingsen! Mister jeg retten til å forsvare meg så er det ikke rettferdig at hver thread her inne som jeg starter skal skli ut i en eneste stor orgie i hvorvidt bilen min er ombygget, og hvordan dere må få fremhevet at den ikke er supergrom for enhver pris! Dere må da alle ha fått med dere at min forrige thread ble stengt pga dette, og det går ann og lege to og to sammen når jeg gang på gang har sagt at min mulighet til å snakke fritt her inne er begrenset! MEn nå driter jeg i det akkurat i dette inlegget, så får vi heller se hva som skjer, men det er FAEN ikke rettferdig at H_c er fritt villt for usanne og usaklige fjortiskomentarer fra bedrevitere som nettop har tatt av seg reguleringen! Og kommentarer som "gå på ebay så får du det til langt under denne prisen bla bla bla" Hva vet du egentlig? Kan du noe om dette? vet du i det hele tatt hva jeg har gjort med bilen? Tror du jeg har montert det selv? tror du det er gratis med firehjulskontroll? instillinger, justeringer, prøving, og atter instillinger? Tror du dekk og felger vokser på trær? tror du frakt og toll er billigt i dagens samfunn? Tror du sveising og modifisering av understell og montering av forsterkninger gjør seg selv????? Og tror du VIRKELIG jeg kjøper billig drittdeler?????????? JÆVLA tullinger! måtte dere brenne i hellvete!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Prebols, kjøpte dem hos os bildeler i egersund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Har du ikke en tråd fra før? Fjols. Jeg har forresten koppeholdere til 50 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Har du ikke en tråd fra før? Fjols. Den er stengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Psykopat.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Hvis du roer deg deg ned 10-15 hakk og slutter å kalle folk her inne for horeunger, fjortiser..vi skal brenne i helvete osv så kanskje folk tar deg litt mere seriøst. Bare topicen på denne tråden er jo direkte latterlig. Du påstår du har 5 ganger så rå bil som oss andre her inne, det er ikke sånt man kaster ut på et bmw forum for å få skryt av bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå