Henrik2k Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 eneste grunnen til at du blir terget H_c er nettopp fordi du svarer slik som du gjør når folk erter deg. din første post var en ordentlig shitkid skryteport hvor din bil var 10 ganger bedre enn alle andre. og ingen hadde noe de skulle ha sagt. du ber om å bli kødda med, og så klikker du helt når noen kødder meg deg. folk ler seg ihjel på ditt raseris bekostning. priceless og ja, du har faktisk en supergromm bil. men la vi fortelle deg at bilen er grom, ikke fortell det til oss. det er det ingen som gidder å høre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 William Hut - Take it easy! Synst du har pen bil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Jeg syns bilen er pen. Det er sikkert alle enige om. Du sier selv at du har fått mail fra admin her at det er noen rettningslinjer man burde følge. Så kommer du igjen og skryter av bilen din, alle andres biler er dritt, horeunger, fjortisser etc. Jeg har ikke slengt dritt som du mener. Å skryte at du har brukt 45.000,- på understell syns jeg virka litt teit. At du vil betale blodpris for alt er helt greit, men hold det heller for deg selv og ikke skryt av det. Jeg lyver heller ikke når jeg skrev at jeg har sett PSS9 til mellom 12-16k. Du er OVER 30år, tre ganger så voksen som de fleste av oss her som du nevner. For meg virker det som du er den yngste her inne. Det er du selv som har gitt (et klart) utrykk på hvordan person du er så da får du ta konsekvensene av det og regne med at folk reagerer. (forrige tråden din) Jeg skjønner heller ikke hvorfor du er på dette forum når du mener at alle her inne "nettopp har tatt av reguleringen" og alle er så idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ærlig talt H_c, dette må du kunne forvente. Du ba om dette fra starten av. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som er skrevet til deg fra moderatorene, siden det ikke er jeg som har hatt kontakt med deg (eller sperret tråden din), men jeg regner med det har vært saklig og jeg antar også at det som har blitt sagt har vært velbegrunnet. Vi så jo alle hvordan den andre tråden utartet seg. At du så kommer tilbake med nye tråder kort tid etterpå og skriver "Nice M3!!!" om din egen bil, i stedet for å skrive "Bilder av M3en min på bane!", kaller folk uvitende fordi de tror bilen din er ombygd (ja, M3 finnes som sedan også, men han hadde jo allikevel rett) og forventer å få bare koselige tilbakemeldinger blir jo å drømme. Du kaller deg selv fritt vilt, men det er jo strengt tatt du som har brukt samtlige brukere bortsett fra deg selv her inne som fritt vilt. Skjelt ut i hytt og helvete om at folk er 13 år og at ingen her har grommere bil enn din. Når folk da faktisk ikke er 13 år (er mange her på din alder og eldre, bl.a. de fleste moderatorene) og mange i tillegg har både grommere, dyrere og raskere bil enn deg, så sier det seg selv at du får igjen med samme mynt. En litt mer tilbakeholden tone hadde hjulpet deg, og jeg kan godt sette en strek -her-, og si at alle ikke-seriøse innlegg herfra vil bli slettet, om det er det du vil, men da gjelder det dine innlegg også. Alternativet ellers er jo å la dere fortsette med utskjellingen frem og tilbake, eller stenge tråden.. det er egentlig opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 da velger jeg dette: "jeg kan godt sette en strek -her-, og si at alle ikke-seriøse innlegg herfra vil bli slettet, om det er det du vil," Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 <..Adminsnippsnipp, streken for useriøse innlegg ble satt her..> Om du holder en vennlig tone, så er folk vennlige mot deg.. Tøff bil, jeg vil også ha en M3 engang.. Noen planer i framtida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Mener å huske jeg har sett PSS9 til under 10 000 kr i USA. Mulig jeg husker feil men. Problemet er litt at H_c ikke vet hvem han kommuniserer med her. At det er en gjeng småunger som står og sikkler på biler dagen lang. Ikke at det er folk her som har litt erfaring når det gjelder BMW. Er faktisk folk her inne med E46 M3 CSL og andre som har skrudd veldig mye på BMW. Rage A f eks har kjøpt mye deler fra ebay derfor vet han litt om hva slikt koster der ellers hadde han ikke nevnt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Det er vanlige skjørter på M3 sedan.. den er komplett M3 utvendig også. Understellet er også ikke så vast. Tror det er var stag etc som var tynnere. Mye likt 325 understellet..Husker ikke om demperene også var annerlunda.. Hmm.. her tror jeg du har missforstått litt. Det stemmer at M3 har tynnere stag enn de andre modellene foran. Vet du hvorfor? Jo fordi stagene er festet lenger ut. Da er de mer effektive og trenger ikke samme tykkelse. Demperne er selvfølgelig annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Ja,det finnes faktisk en god del m3'er her inne,og at akkurat din bil er så veeeldig mye råere er vel å ta i. ombygd eller ikke. Du er ikke den eneste som har kosta på bilen masse utstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Min Bmw e den støggaste, mest nedsarva og tregaste Bmw på forumet.......Saken er at man skal være ydmyk og heller sjå kva folk mener om bilen sin....eg har (sikkert som de fleste her inne) fått høyra at eg kjører "kebab-vogn" osv, men eg gidder ikkje eingong å motseia dei eller hissa meg.....la folk ha sin oppfattning av bilene og drit å hisse seg.....Ha ein fin kveld folkens..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Det er vanlige skjørter på M3 sedan.. den er komplett M3 utvendig også. Understellet er også ikke så vast. Tror det er var stag etc som var tynnere. Mye likt 325 understellet..Husker ikke om demperene også var annerlunda.. Hmm.. her tror jeg du har missforstått litt. Det stemmer at M3 har tynnere stag enn de andre modellene foran. Vet du hvorfor? Jo fordi stagene er festet lenger ut. Da er de mer effektive og trenger ikke samme tykkelse. Demperne er selvfølgelig annerledes. Jeg har ikke missforstått da vel ? Leste at M3 sedan skulle være en litt mer komf. bil enn Coupe'n, men nå ble det litt OT her..sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Modifisert understellet for 45.000,-..LOL.. det var dagens.. Bilstein Pss9 fully adjustable coilovers. M3 Gt crossbrace under bilen. H&R swaybars foran og bak. Samt swaybar-feste forsterker sveiset på bilen. ( Turner Motorsport ) Racing Dynamics stabilisatorstag fremme og bak. Dette er ikke direkte billig utstyr. Swaybar = stabilisatorstag på engelsk. Har han dobble sett med stabilisatorstag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Det er vanlige skjørter på M3 sedan.. den er komplett M3 utvendig også. Understellet er også ikke så vast. Tror det er var stag etc som var tynnere. Mye likt 325 understellet..Husker ikke om demperene også var annerlunda.. Hmm.. her tror jeg du har missforstått litt. Det stemmer at M3 har tynnere stag enn de andre modellene foran. Vet du hvorfor? Jo fordi stagene er festet lenger ut. Da er de mer effektive og trenger ikke samme tykkelse. Demperne er selvfølgelig annerledes. Jeg har ikke missforstått da vel ? Leste at M3 sedan skulle være en litt mer komf. bil enn Coupe'n, men nå ble det litt OT her..sorry.. Det har jeg fått med meg også. På bmw m registry står det at m3 sedan er en mellomting mellom en vanlig e36 med m tech understell og en m3 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Var det det du mente ja Ellingensen. Trodde du kommenterte at M3 har tynnere stag foran enn de andre modellene jeg. Jeg mente å huske at coupe og sedan hadde samme understell og nå ble jeg nødt å sjekke også. De har samme dempere og stab. stag foran (23 mm) og bak (20 mm). Fjærene fikk jeg ikke opp men regner med de er like de også. Sjekket bare 3,2. Mulig det er forskjeller på 3,0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 http://www.turnermotorsport.com/html/su ... cat_id=125 = 9160 norske kroner... Første stedet jeg sjekket. Finnes sikkert billigere om man leter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå