DaggEn Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 Hadde bare spart 160kr ved å handle på den danske dekkonline vs den norske på mine Pirelli P Zero Nero. Men sikkert mye annet som er billigere.
jani Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 er bare å slutte som læling og starte egen dekksalg hehe.
bimmerdude Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 har vært ett rent priskartell på dekk i Norge... og dette har Sharif tjent seg søkkrik på... men for forbrukerne er det bare bra... Tror ikke det hadde vært bra om Krekar fikk henda i en halv million kroner. Hva tror dere han hadde brukt de til? Ligger nok andre motiver bak den bilen enn bare selve bilen. Vollevik tjente dønn mye penger på den forrige bilen sin (i form av reklame) og Sharif satser nok på det samme.
haakon Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 nå solgte jo vollvik bilen,la til mellomlegget og gav bort 7mill til veldedighet så opp i opp gikk bilen vel i minus for han? skjønner ikke helt reklamefaktoren.jeg kjøper ikke dekk et sted fordi de har en bil til 7mill i hallen.. sier vel mest at prisene kunne vært kutta en god del mer uten at de hadde sulta
aloebiz.net Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 nå solgte jo vollvik bilen,la til mellomlegget og gav bort 7mill til veldedighet så opp i opp gikk bilen vel i minus for han?skjønner ikke helt reklamefaktoren.jeg kjøper ikke dekk et sted fordi de har en bil til 7mill i hallen.. sier vel mest at prisene kunne vært kutta en god del mer uten at de hadde sulta Litt OT, men: Skjønner du ikke reklamefaktoren? Det er gjenkjenningsfaktoren som spiller inn her! Han får GRATIS reklame i VG og andre store medier. Er du klar over hvor stor PR verdi det har? Han fikk også førstesiden i VG med det Krekar stuntet og det skal jeg love deg at er et 100% PR-stunt Når du tenker på Cola så tenker du automatisk på Coca-Cola ikke sant? Det blir på samme måten. Og jo mer publisitet du får i media og andre plasser jo nærmere kommer du dit. Han ønsker jo til slutt at om jeg sier "Dekk" til deg så tenker du automatisk "Sharif" med en gang.. Skjønner? Mener at det koster rundt en million å få en helsides annonse inni VG... Men en reklameannonse blir ikke så mye lagt merke til som et stund ala å kjøpe Kinderegg-bil eller å tilby krekar 500.000 for å dra til h********. Det blir en nyhet og ikke en reklameannonse så det er mye mer verdt enn en annonse også også slipper man å betale for det
Rope Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 stemmer ikke det at ha er billigst på alt, Får 19" BMW M3(replica) felger med 235/35/19 for 7400kr ferdig på bil. på CI service på økern. Det høres sykt billig ut! Er de så billige på alt? Edit: Ser at det er kampanje nå i august bare, eller frem til vintersesongen starter.. Det blir vel litt feil å sammenligne kampanjetilbud mot Sharifs faste priser? Dette er et tilbud som står hele året for OBOS kunder. Sjefen min kjøpte 275/45/ 20" for 11000kr med dekk ferdig på bil hos CI, det klarer ikke sjarif. Jeg kjøper dekk hos sjarif jeg også, men trur folk liksom har blitt litt blinde på pris etter han kom.
antiloop Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Så dere Tommy på TV2 tidligere i kveld på programmet "Fredag"?
M3cabriolet Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 hehe... så gutten cruisa rundt i koeningseggen i går kveld... sto parkert utafor friday's en stund og samla mye folk! hehe... grom olabil han har skaffa seg uansett!
haakon Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 nå solgte jo vollvik bilen,la til mellomlegget og gav bort 7mill til veldedighet så opp i opp gikk bilen vel i minus for han?skjønner ikke helt reklamefaktoren.jeg kjøper ikke dekk et sted fordi de har en bil til 7mill i hallen.. sier vel mest at prisene kunne vært kutta en god del mer uten at de hadde sulta Litt OT, men: Skjønner du ikke reklamefaktoren? Det er gjenkjenningsfaktoren som spiller inn her! Han får GRATIS reklame i VG og andre store medier. Er du klar over hvor stor PR verdi det har? Han fikk også førstesiden i VG med det Krekar stuntet og det skal jeg love deg at er et 100% PR-stunt Når du tenker på Cola så tenker du automatisk på Coca-Cola ikke sant? Det blir på samme måten. Og jo mer publisitet du får i media og andre plasser jo nærmere kommer du dit. Han ønsker jo til slutt at om jeg sier "Dekk" til deg så tenker du automatisk "Sharif" med en gang.. Skjønner? Mener at det koster rundt en million å få en helsides annonse inni VG... Men en reklameannonse blir ikke så mye lagt merke til som et stund ala å kjøpe Kinderegg-bil eller å tilby krekar 500.000 for å dra til h********. Det blir en nyhet og ikke en reklameannonse så det er mye mer verdt enn en annonse også også slipper man å betale for det mutters var gift med en selger for noen år siden. skikkelig bilgal fyr,men kjøpte seg camry v6.. som han sa-hvis jeg møter kunden i en bil som oser penger så skjønner kunden at jeg tjener alt for mye og kjøpelysten hans blir borte...
a-olsen Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 hehe... så gutten cruisa rundt i koeningseggen i går kveld... sto parkert utafor friday's en stund og samla mye folk! hehe... grom olabil han har skaffa seg uansett! Så han i går jeg og Men det er nok ikke hans gitt. Er en han låner til hans blir ferdig. Hans kommer visstnok i september en gang. Men for all del, grom den han kjørte rundt i igår også! Og for en lyd...
a-olsen Skrevet August 19, 2006 Skrevet August 19, 2006 Ja, og jeg sier det igjen.. For en lyd!! Vi gikk nedover karl johan i går, masse folk og biler.. Så hørte vi bare en brøl, en bil som stod å rusa motor`n (tror vi.. Mulig han tømte 1.gir..). Skjønte ingenting. Vi så febrilsk rundt og lurte på hva faen det var Hørtes ut som en sånn top fuel dragster bil som kjørte.. Men det viste seg da og være Sharif gitt...
Gunnar Skrevet August 19, 2006 Forfatter Skrevet August 19, 2006 Høres ut som han har blitt SKIKKELIG PR-kåt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå