Scirre Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 -Eksosanlegg til en 320i (org.) -Senkefjører 40mm godkjente apex fjører. (Har papirer) -Felger mim 15", et13 tror jeg, fikk det ikke til å passe på e30'n, men om noen vil gjøre et forsøk så ligger de nå her =) - går BILLIG! -Panser til e30, rødbrunt. -Travers foran til e30 (med stab.stag) -Bensintank til e30 320i , ørlite hull i, kan repareres - går BILLIG! -Baklykter med rødtona blinkers -Diverse lister (ikke shadow..) -Litt diverse pakninger Har sikkert mer liggende også, bare å spørre om det skulle være noe =) Jeg er ikke ute etter å selge dette til blodpriser, bare bli kvitt det, men noe kan jeg få bruk for selv også , så må se ann prisen litt på saker og ting =) Kom med bud! Er også intressert i diverse ting selv også, som kan taes i innbytte: -Shadowline lister -Mørke DE-lykter -Felger (16",17") ... (18 blir nok for dyrt:p) -Nye blinklysglass foran, gjerne blanke/mørke -Grøftelys som passer lumma-fangeren (runde grøftelys (linselys??)) -Og om du har noe annet lurt liggende ! Som sagt, kom med bud! Gjerne PM! Holder til i Akershus, Ullensaker, nærheten av Jessheim. Mvh. Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Er på jakt etter vanntank med måler. Har du no sånt liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 passer senkefjærene på Touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Det er jeg jaggu ikke sikker på.. Etter hva jeg forstod av Online ETK er det det samme, men selv trodde jeg at fjørene (ihvertfall bak) var forskjellig fra sedan og touring. Ring BMW å hør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Sedan og touring fjører er forskjellige ja. Tror det har noe med vekta bak å gjøre. Vet ikke om fester osv er forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 okaj =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoonGoose Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Hvor mye skal du ha for baklyktene? Har du bilde å legge ut? Skulle hatt noe annet en de orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Baklyktene ? Tja.. 400,-? De har hvite ryggelys, og blinklysa er veldig rødtona men syns at det er oransje farge på det om du skjønner.. har noen helrøde også, men de vil jeg ha selv ;p skal skaffe bilder på alle delene jeg har så fort som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 pris på felgene? og hvordan er dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 pris på senkesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 500 for felgene, 1000 for senkefjørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå