TOREBMW Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Tore på sporet Hahaha Nei nå er jeg spent ja, tenkte på Ärtans motor jeg og, men blir spennende å se hva du vurderer i stedet for denna gromtassen her, som ser sååå nydelig ut og sikkert funker som fan! S54 i tankene også eller? jeg velger og være litt tilbakeholden med innfo enda men det blir nok mere enn 6 hull i den nye
Espen|3k Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 8'r av type M5, V10 M5, eller kanskje E39 540 med kompressor eller turbo? Muligens V12, men er ikke så mye annet enn disse som har fler enn seks hull og er råere Spent ja.
Lien Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Nå er jeg spent og Har fulgt med siden start og det ble rått. Hvis du nå skal erstatte denne med en med fler hull så blir det spennende lesing på bimmers..
TOREBMW Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 da ble det bestemt at denne ikke skal selges..isteden viderebygging til vinteren
Bimmerlars Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Det var jo litt synd da.. Så frem til annet enn seks syl her på bimmers nå menmen, du har jo en grom motor der, så skjønner deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå